Provident wybrał dom mediowy

Provident rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Agencja OMD w dalszym ciągu będzie odpowiadać za dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do przetargu zaproszono największe domy mediowe na rynku. Provident Polska spośród wszystkich ofert, wybrał ofertę domu mediowego OMD i tym samym zdecydował się na przedłużenie obecnej współpracy. Nad prawidłowym przebiegiem przetargu czuwała firma audytorska Media Strategy.

Agencja OMD odpowiedziała na nasze potrzeby i dlatego ponownie zaprosiliśmy ich do współpracy – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kanałami Marketingowymi. Nieustannie rozwijamy swoją ofertę produktową oraz promocyjną, dlatego obecny rok zapowiada się pracowicie – dodaje.

Agencja OMD pracuje dla Providenta od końca 2012 roku.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów