- Artegence Artegence dla Gorącego Kubka Knorr
Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowysmak Gorącego Kubka Knorra. Wariant serowy poszerzył portfolio zupinstant w saszetkach. Jego wprowadzenie ma na celu umocnieniepozycji Unilever, jako lidera sprzedaży słonych przekąsek zupnych.
- Eska Gadu-Gadu z radiem Eska i Gazeta.pl
Użytkownicy Gadu-Gadu mogą otrzymywać bezpośrednio na swójkomunikator powiadomienia o najświeższych informacjachpublikowanych w portalu Gazeta.pl.
- Alfa Romeo Nowy Alfy Romeo na polskim rynku
Arc Worldwide Polska przygotowała kampanię internetowąwprowadzającą na rynek najnowszą, sportową wersję Alfy Romeo 159TI.
- HP HP: Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw
Tak brzmi hasło nowej kampanii reklamowej firmy Hewlett-Packard,która wspiera sprzedaż laserowych urządzeń drukujących.
- Aster Aster: O niebo szybszy internet
8 października 2007 r. Aster rozpoczął kampanię reklamową podhasłem: "O niebo szybszy internet! Dla każdego, już od dziś".Kampania potrwa do 31 października br.
- Tomasza Lis Program Tomasza Lisa zainteresował 200 tys. internautów
Blisko 200 tys. osób obejrzało pierwszy odcinek programu TomaszaLisa "Co z Polską?', który został udostępniony w zeszły czwartek nastronie internetowej www.cozpolska.pl.
- Agora Nowy miesięcznik dla mężczyzn Agory
'Smart - informator o nowościach rynkowych', nowy miesięcznikshoppingowy Agory skierowany do mężczyzn zadebiutuje 5 październikabr.
- CDQ Cykl imprez Polskiego Radia BIS i klubu CDQ
Mazowiecka Scena Muzyczna - cykl promujący debiutantów scenymuzycznej województwa mazowieckiego zorganizowany przez PolskieRadio BIS.
- Tomasz Lis Tomasz Lis popularny także w sieci
Ponad 150 tys. internautów obejrzało do poniedziałkowego popołudniazapis wideo pierwszego wydania internetowego programu 'Co zPolską', którego gospodarzem jest Tomasz Lis.
- Gazeta Wyborcza Gazeta Wyborcza: Wyborcza na wybory
"Gazeta Wyborcza" i jej wydania lokalne rozpoczęły akcję "Wyborczana wybory". Czytelnicy "Gazety" będą mogli m.in. uczestniczyć wdebatach przedwyborczych, śledzić sondaże i prognozy wyników wkraju i swoich regionach, a samorządowcy - uczestniczyć w akcji"Wybieram wybory", której celem jest pobudzenie wyborczegozaangażowania mieszkańców. W akcję włączyły się Radio TOK FM iportal Gazeta.pl.









