- Colian Colian po 10 latach przeniósł budżet mediowy z UM do Initiative
Firma Colian, właściciel takich marek jak Grześki i oranżada Hellena, wybrał do obsługi budżetu mediowego dom mediowy Initiative. Tym samym zakończył trwającą około 10 lat współpracę z domem mediowym UM (oba należą do IPG Mediabrands).
- dekoncentracja mediów PiS ma wrócić do dekoncentracji mediów, żeby uderzyć w TVN i Grupę Onet-RASP. „Myślicie, że tak zamkniecie nam usta?”
Według ustaleń Piotra Zaremby przepisy ograniczające koncentrację kapitałową w mediach mogą zostać przyjęte już jesienią br. Mają być uderzeniem w media krytyczne wobec rządu, takie jak TVN i Grupa Onet-RASP (wydawca m.in. Onetu i „Faktu”). - Naprawdę PiS myślicie, że tak zamkniecie nam usta? Raczej przeciwnie - komentuje Mikołaj Wójcik, szef działu politycznego „Faktu”.
- MediaMarkt MediaMarkt w promocji zwróci koszt zakupów za minimum 500 zł, jeśli polscy piłkarze awansują do półfinału mundialu
Sieć sklepów MediaMarkt rozpoczyna promocję, w ramach której zwróci klientom wydatki na jednorazowe zakupy o wartości minimum 500 zł brutto, jeżeli polska reprezentacja piłkarska awansuje do półfinału mistrzostw świata. Akcja potrwa od 4 do 8 czerwca.
- PZU Życie dziadka i rysunek dziewczynki w kampanii ubezpieczeń PZU Dom (wideo)
Grupa PZU rozpoczęła wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową oferty ubezpieczeń PZU Dom. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe VML Poland i UM.
- Oranżada Hellena Karolak, Mozil, Markowska, Kazadi i Szpak razem z Kubą Wojewódzkim reklamują Oranżadę Hellena (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Oranżady Hellena (produkowanej przez Colian) oprócz promującego już wcześniej tę markę Kuby Wojewódzkiego występują Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Michał Szpak, Patrycja Markowska i Patricia Kazadi. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GonnaBe, M5, UM i Kolterman Media Communications.
- Jasona Derulo Hymn Jasona Derulo na mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018
Jason Derulo opublikował hymn tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej Rosja 2018.
- Media Markt Michał Nowosielski głosem A'Tomka w reklamach radiowych Media Marktu
Michał Nowosielski, właściciel agencji Bigthinkski, użycza głosu postaci A'Tomka w reklamach radiowych sieci sklepów Media Markt. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Heart&Brain.
- Bakuś Bakuś promuje się teledyskiem z dziecięcymi zabawami (wideo)
Ruszyła niestandardowa akcja reklamowa produktów marki Bakuś (Bakoma), w ramach której nakręcono teledysk, pokazujący radość, jaką dzieci mogą czerpać z prostych zabaw. Projekt został przygotowany i zrealizowany przez dom mediowy UM, dział Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions.
- Pjongczang TVP wyprzedała cały czas reklamowy przy igrzyskach w Pjongczangu. ”Nie tyle z powodu ich popularności, co z braku zasobów reklamowych”
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej sprzedało całość czasu reklamowego w blokach przy transmisjach z igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. - Nie jest to jednak konsekwencja popytu na reklamę przy samej olimpiadzie, ale tego, że wszystkie stacje telewizyjne w styczniu i w lutym tego roku sprzedały dostępne zasoby reklamowe - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Radziwilski z UM (IPG Mediabrands).
- Piotr Ślęzak Piotr Ślęzak w dziale strategii Ogilvy&Mather
Od lutego do zespołu agencji reklamowej Ogilvy&Mather dołączył Piotr Ślęzak, obejmując nowe stanowisko strategy digital plannera. Ostatnio pracował w Hypermedia.









