- rynek DIY Rynek DIY w Polsce w górę, prawie 52 mld zł w 2016 r.
W 2016 r. wartość całkowitego rynku DIY w Polsce (suma wartości sprzedaży produktów niezbędnych do budowy oraz remontu, produktów dekoracyjnych, artykułów ogrodowych oraz narzędzi, kupowanych zarówno przez klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych) wzrosła o 5,3%, do 51,9 mld zł - wynika z raportu PMR.
- Mobility "Mobility" - 9,5 tys. smartfonów Sony w rękach pracowników Leroy Merlin
Leroy Merlin Polska uruchomi w marcu br. platformę mobilną "Mobility", dedykowaną obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami, opracowaną wspólnie z Orange Polska i Sony Mobile Communications.
- Retail Industry Stabilny rozwój rynku handlowego w Polsce
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowuje rynek powierzchni handlowych w Polsce w najnowszym raporcie „Rynek handlowy w Polsce”. Całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej na koniec 2016 roku osiągnęły poziom blisko 14 mln mkw. Dominującym formatem na polskim rynku pozostają centra handlowe (73%), magazyny handlowe (18%), parki handlowe (8%) oraz centra wyprzedażowe (1%). W ubiegłym roku oddano 460 600 mkw. nowoczesnej powierzchni, z czego ponad trzy czwarte w formacie centrów handlowych. W 2016 r. otwarto 22 nowe obiekty: 15 centrów handlowych (z których największymi były centrum handlowe Posnania w Poznaniu – 99 tys. mkw. oraz Galeria Metropolia w Gdańsku – 34 tys. mkw.), dwa parki handlowe i pięć magazynów wolnostojących. Natomiast w ramach rozbudowy i modernizacji 13 obiektów handlowych oddano do użytku 74 tys. mkw. powierzchni najmu, co stanowi 16% całkowitej podaży rocznej.
- McCann&MRM Małgorzata Dymecka social media managerem w McCann&MRM, Paweł Sitnicki strategic plannerem
Małgorzata Dymecka awansowała w agencji reklamowej McCann&MRM na stanowisko social media managera. Natomiast Paweł Sitnicki zaczął pracę w firmie jako strategic planner.
- internet mobilny Podsumowanie roku w internecie i reklamie mobilnej, prognozy na 2017 rok
W kolejnej części podsumowania 2016 roku w branży mediów i marketingu zajmujemy się internetem mobilnym i reklamą mobilną. O tej branży wypowiadają się przedstawiciele firm Cube Group, MoBehave, Spicy Mobile, Grupie Kwanko, Kohe Studio, Warappa, Mobiem i Mobext.
- Home & Garden Podłoga gotowa na przyjęcie gości. Produkty czyszczące Classen pomagają w przygotowaniach do świąt
Zanim na niebie zalśni pierwsza gwiazdka i zasiądziemy do wigilijnego stołu, czeka nas intensywny okres przygotowań. Oprócz pakowania prezentów i zdobienia choinki, na liście przedświątecznych obowiązków znajdą się: pieczenie, gotowanie oraz... sprzątanie. By w mieszkaniu zagościły czystość i świeżość, warto zastosować preparaty przyjazne wyposażeniu. Classen, renomowany producent podłóg, drzwi i mebli kuchennych, prezentuje autorską linię środków czyszczących.
- Leroy Merlin Adam Nawałka kibicuje „bohaterom domu” Leroy Merlin
W sobotę 5 listopada startują „Dni bohatera domu” sieci marketów Leroy Merlin. Równolegle rusza kampania, której głównym bohaterem jest Adam Nawałka, selekcjoner polskiej reprezentacji piłkarskiej. Za działania odpowiadają agencje Engine, Xbrand Sponsoring i Starcom.
- Adam Nawałka Adam Nawałka w reklamach Leroy Merlin ujawni, komu kibicuje (wideo)
Od kilku dni w internecie emitowany jest krótki spot, którego bohaterem jest Adam Nawałka, trener piłkarskiej reprezentacji Polski. Jest to prawdopodobnie teaser startującej 5 listopada kampanii sieci marketów Leroy Merlin.
- Oshee Oshee jako partner PZPN-u będzie promowany przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
Producent napojów izotonicznych Oshee został oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. W ramach współpracy marka będzie promowana głównie przy okazji meczów reprezentacji Polski.
- Natalia Makowska Natalia Makowska przeszła z Brain do OS3
Natalia Makowska po ponad dwóch latach pracy w agencji Brain przeszła do agencji OS3 obejmując stanowisko senior account managera.









