- Insignia Maciej Rakowski i Olga Piech w dziale kreacji Insignii
Do działu kreacji w agencji interaktywnej Insignia dołączyli Maciej Rakowski jako senior art director oraz Olga Piech jako copywriterka.
- Związek Firm Public Relations Związek Firm Public Relations kończy przygotowywać zasady przetargowe dla klientów
Związek Firm Public Relations zaplanował na maj przedstawienie zasad przetargowych, które miałyby obowiązywać klientów organizujących przetargi na usługi PR - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prace na tymi wytycznymi trwają w organizacji od kilku miesięcy.
- Nairobia Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10
Agencja reklamowa Nairobia uruchomiła w swojej strukturze butik interaktywny 11/10. Jego pierwszymi klientami są Kompania Piwowarska (z marką cydru Green Mill), Grupa Onet i Ferrero Polska.
- Tyskie Tyskie Radler reklamowane jako „rześka odmiana” (wideo)
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży piwo Tyskie w wersji radler. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Rześka odmiana” przygotowana i realizowana przez firmy Young & Rubicam Poland, Papaya Films, Xantus, MEC i Q&A Communications.
- Advertising Industry 23 zespoły nominowane w polskiej edycji Young Creatives Cannes
Zwycięskie teamy, które pojadą do Cannes poznamy na Gali KTR 14 maja 2015 w Teatrze Polskim.
- Redd’s Redd’s w nowych opakowaniach reklamowany w stylu Rasta jako „piwo inne niż inne” (wideo)
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Redd’s w nowych opakowaniach i nowej wersji smakowej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Piwo inne niż inne” autorstwa agencji PZL, IQ Marketing, Tailor Made PR, Lubię to i MEC.
- SABMiller SABMiller szuka agencji reklamowej dla nowego piwa
Grupa SABMiller szuka w globalnym przetargu agencji reklamowej, która zajmie się obsługą nowej marki piwa planowaną przez koncern do wprowadzenia na rynek.
- Książęce PZL przejmuje od S4 obsługę reklamową piwa Książęce
Kompania Piwowarska w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną piwa Książęce wybrała agencję PZL. Poprzednio dla marki pracowała agencja S4.
- Żubr „Kolej na Żubra” w pierwszej kampanii piwa Żubr po powrocie do PZL (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), z którą po pięciu latach przerwy do obsługi marki wraca agencja PZL na czele z Iwo Zaniewskim i Kotem Przyborą. Oprócz niej przy akcji, prowadzonej pod hasłem „Kolej na Żubra”, pracowały firmy G7, Papaya Films, Juice, Platige Studio, MEC i Q&A Communications.
- Kompania Piwowarska Kompania Piwowarska wybrała 11 agencji do obsługi BTL-owej
Przetarg na obsługę marek Kompanii Piwowarskiej w zakresie BTL-u wygrały agencje Afekt, Aspe, Chapter 1, Data Solutions, InDreams, Interactive Systems, IQ Marketing, Nairobia, Savoir, The Production i X Concept.









