- Polsat Media Sylwia Kostrzewa, Agata Gryczan i Elwira Skwarczyńska awansowały w Polsat Media
W zespole biura reklamy Polsat Media awansowały Sylwia Kostrzewa, Agata Gryczan i Elwira Skwarczyńska. Wszystkie objęły stanowiska group account directorów.
- ING Bank Śląski Katarzyna Nosowska wyśpiewuje opinie o firmach w kampanii ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski udostępniło w internecie pierwsze nagrania opinii klientów o firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską. To część akcji „Dobry Głos dla Firm”, która została przygotowana przez Gong, Film Produkcję i MullenLowe MediaHub.
- Magdalena Niewińska Magdalena Niewińska sales directorem w Polsat Media. Marcin Stępniak i Paweł Melon na nowych stanowiskach
Z początkiem kwietnia br. Magdalena Niewińska obejmie stanowisko sales directora, Marcin Stępniak zostanie business process directorem, a Paweł Melon będzie pełnić funkcję product development directora w biurze reklamy Polsat Media. To nowe stanowiska w strukturze biura reklamy.
- L’Oreal Polska L’Oreal Polska rozszerza współpracę z MullenLowe Warsaw
L’Oreal Polska powierza agencji mediowej MullenLowe Warsaw obsługę kilku marek Garnier na rynku polskim oraz w regionie bałtyckim.
- Radość nie może czekać „Radość nie może czekać” w nowej międzynarodowej kampanii eObuwie.pl (wideo)
Agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl pod hasłem „Radość nie może czekać”. Główna jej idea nawiązuje do dużego asortymentu oferowanego przez ten sklep. Reklama telewizyjna będzie realizowana w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji, oraz na Węgrzech i Litwie.
- ramówki wiosenne Wiosenne ramówki TVP i TVN nie powalają. "Mogą zapewnić stacjom większą widownię, a co za tym idzie większe wpływy z reklam"
Wiosną TVP najwięcej zyskać może dzięki takim produkcjom jak serial „Stulecie winnych”, a największą widownię zyska dzięki eliminacjom polskich piłkarzy do Euro 2020. TVN z kolei takimi produkcjami, jak „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Szóstka” czy „Chyłka zaginięcie” wpisuje się w trend bardziej ambitnych produkcji serialowych - komentują eksperci z domów mediowych.
- TVP Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"
Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Swoją decyzję uzasadnia zapisami zawartymi w dokumentacji przetargowej. - Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ budżetów reklamowych - komentują przedstawiciele domów mediowych.
- Orlen Orlen w kwietniu zacznie reklamować produkty z wizerunkiem Roberta Kubicy
W kwietniu PKN Orlen zacznie wizerunkowo-produktową kampanię reklamową związaną ze sponsorowaniem zespołu, w którym Robert Kubica będzie startował w Formule 1. Wizerunek Kubicy znajdzie się na opakowaniach niektórych produktów sprzedawanych na stacjach Orlen.
- Herbapol-Lublin Herbapol-Lublin reklamuje syropy owocowe z witaminą D (wideo)
Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!” ruszyła kampania reklamowa syropów owocowych marki Herbapol-Lublin, wzbogaconych witaminą D. Działania przygotowały MullenLowe Warsaw, studio OTO oraz Mediacom.
- wydatki reklamowe Santander Bank Polska wydał na reklamy 189 mln zł, mBank - 135 mln zł, a ING Bank Śląski - 118 mln zł
W ub.r. rzeczywiste wydatki marketingowe Santander Bank Polska (poprzednio BZ WBK) wyniosły 189,3 mln zł po wzroście o 41 proc., mBanku - 135,3 mln zł, a ING Banku Śląskiego - 118,1 mln zł. Natomiast Alior Bank wydał na marketing 78,7 mln zł, a Bank Millennium - 58,1 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.









