- Łukasz Skalik Video Brothers z wyższym zyskiem. Pandora Gate obcięła wzrost o 20 proc.
Socialmediowa sieć partnerska Video Brothers w ub.r. przy wzroście przychodów o 6,1 proc. do 8,73 mln zł zarobiła na czysto 2,71 mln zł, nieco więcej niż przed rokiem. Firma szacuje, że jej wyniki byłyby o jedną piątą wyższe, gdyby nie afera Pandora Gate z jesieni ub.r.
- Telewizja Polska TVP liderem w UE. Pokonała nadawców z bogatszych krajów
Telewizja Polska nadaje 22 kanały telewizyjne (nie licząc wszystkich wersji TVP3). Aż tylu stacji ogólnokrajowych nie ma w ofercie żaden inny nadawca publiczny z Unii Europejskiej. Mimo problemów z finansowaniem mediów publicznych, TVP informowała nas niedawno, że nie planuje likwidacji żadnego z kanałów tematycznych.
- BBC Bezpłatny serwis wszystkich naziemnych nadawców już działa
Everyone TV, organizacja prowadząca bezpłatne platformy cyfrowe w Wielkiej Brytanii (Freeview, Freesat) uruchomiła w tym kraju serwis streamingowy Freely. Za jego pośrednictwem można oglądać kanały linearne i treści wideo na żądanie od BBC, ITV, Channel 4 i Channel 5.
- Delikatesy Centrum Daniel Olbrychski w reklamie Delikatesów Centrum
Sieć Delikatesy Centrum rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, nawiązującą niejako do święta 3 maja. Lektorem w spocie jest Daniel Olbrychski.
- Viki Gabor Viki Gabor zastąpi Idę Nowakowską podczas transmisji z Eurowizji
Viki Gabor, zwyciężczyni Eurowizji Junior w 2019 roku, zaprezentuje punktację polskiego jury w finale 68. Konkursu Piosenki Eurowizji. Koncert odbędzie się 11 maja br. w szwedzkim Malmö i będzie transmitowany w TVP1. W poprzednich latach tę rolę pełniła Ida Nowakowska-Herndon.
- Amazon Amazon Prime Video z kolejną produkcją o polskim sporcie. Konieczny był ponowny montaż
Serial dokumentalny o drużynie polskich skoczków narciarskich pojawi w serwisie Prime Video przyszłą zimą. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, produkcja obecnie jest montowana ponownie, bo zdjęcia do niej ukończono zeszłej wiosny.
- Canal+ Canal+ zapłaci tantiemy od streamingu. Jest nowa umowa
Stowarzyszenie Filmowców Polskich oraz Canal+ Polska podpisały nową umowę generalną obejmującą nadawanie, reemitowanie oraz eksploatację utworów audiowizualnych w modelu wideo na żądanie.
- Jantar „Taka jak ja! #Regeneracja” w kampanii kosmetyków Jantar
Wystartowała kampania wizerunkowa marki Jantar pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do włosów, odżywkę-wcierkę oraz serum regenerujące. Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki.
- Netflix Streaming oglądamy najchętniej na telewizorach. Netflix liderem
Ponad 14 milionów polskich e-widzów korzysta z aplikacji streamingowych na swoich telewizorach Smart TV. Najczęściej włączają oni te aplikacje na telewizorach Samsung i wybierają Netflix - pokazują dane z badania VideoTrack 8 agencji Wavemaker.
- Rodzinka.pl Serial "Rodzinka.pl" ma wrócić do TVP
Telewizja Polska pracuje nad reaktywacją serialu komediowego „Rodzinka.pl”, który zniknął z anteny w 2020 r. Nowe odcinki opowieści o rodzinie Boskich mają szansę trafić do ramówki w przyszłym roku.









