Wyprzedano już 90 proc. czasu reklamowego przy Super Bowl 2017. 5 mln dolarów za spot

Blisko 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji Super Bowl 2017 w telewizji Fox zostało już sprzedane. 30-sek. spot kosztuje średnio 5 mln dolarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Transmisje z Super Bowl, który odbędzie się w lutym 2017 roku pokaże telewizja Fox. Za 30-sek. spot trzeba średnio zapłacić 5 mln dolarów. Jak podają amerykańskie media, stacja wyprzedała już ok. 90 proc. czasu reklamowego przy tych transmisjach. Wolnych jest jeszcze 17 półminutowych spotów.

Tegoroczny Super Bowl transmitowała telewizja CBS. Stacja ta już na początku listopada ub.r. miała wyprzedane blisko 50 proc. czasu reklamowego przy tym wydarzeniu.

Jak na razie wiadomo, że w blokach reklamowych przy Super Bowl pojawią się reklamy m.in. Snickersa, Kia, WeatherTech oraz piwa Busch (po raz pierwszy).

51. finał Super Bowl zaplanowano na 5 lutego 2017 roku na stadionie NRG w Houston, w Teksasie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pokemon-z-najpopularniejsza-reklama-z-super-bowl-2016-wideo ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech