"Wystarczy zacząć" - Fundacja Avalon z kampanią na rzecz zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami

23 grudnia startuje ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon na rzecz zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Wystarczy zacząć".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Wystarczy zacząć" - Fundacja Avalon z kampanią na rzecz zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami

Akcja "Wystarczy zacząć" ma na celu łamanie stereotypów dotyczących grupy osób z niepełnosprawnościami poprzez pokazanie, że niepełnosprawność nie jest słabością i nie stoi na przeszkodzie, by rozwijać swoje pasje i czasem zupełnie szalone pomysły na życie. Przykładem jest sport uprawiany przez bohaterów kampanii, ale akcja odnosi się do wszelkich zainteresowań, pasji, pomysłów na życiową drogę rozwoju – a więc wszelkie nasze drobne „słabości”.

Kampania społeczna "Wystarczy zacząć"

Jednocześnie kampania ma zmienić postrzeganie niepełnosprawności, która nie może być traktowana jako słabość i być źródłem społecznego wykluczenia.

- Pytając trójkę bohaterów kampanii, osób z niepełnosprawnościami, o ich słabości, w przekorny sposób chcemy pokazać, że wszyscy jesteśmy tacy sami, a największymi słabościami każdego z nas są nasze życiowe pasje - mówi Katarzyna Nicewicz, koordynator projektu Avalon Extreme.

W ramach akcji zrealizowano 4 spoty telewizyjne przedstawiające życiowe słabości i sportowe osiągnięcia bohaterów kampanii, a także spot radiowy. Działania zaplanowano do końca lutego przyszłego roku. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję, radio, internet i social media.

Bohaterami kampanii są ambasadorzy Avalon Extreme: Sebastian Luty (utytułowany kierowca rajdowy, sparaliżowany w 95%), Sylwester Wilk (trener sportowy, laureat Ninja Warrior, Runmageddon, uczestnik Tańca z Gwiazdami) oraz Szymon Klimza (pasjonat sportu, m.in. treningu wytrzymałościowego, narciarstwa alpejskiego, sitwake’a, biegów ekstremalnych, kolarstwa). Akcję wspiera muzyk i wokalista Krzysztof Zalewski.

Za produkcję kreacji i ich ekspozycję w mediach odpowiada Nieagencja, spoty wyreżyserował Miłosz Sakowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP