Wzrost popularności wideo online

Wideo online zanotowało wysoki wzrost popularności w ciągu ostatniego roku wśród Amerykanów - wynika z badania firmy Magid Media Futures, przeprowadzonego pod koniec marca 2007.

MediaPost Publications - km
MediaPost Publications - km
Udostępnij artykuł:

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba codziennego oglądania klipów wideo online zwiększyła się O 56 procent. O ile w 2006 roku 9 procent amerykańskich internautów w wieku 12-64 lat oglądało wideo online codziennie, to w obecnym wskaźnik ten wzrósł do 14 procent.

Zwiększyła się również liczba użytkowników oglądających wideo online przynajmniej raz w tygodniu - z 44 do 52 procent.

Wśród mężczyzn w wieku 18-24 lat, 35 procent ogląda teraz wideo online codziennie, a 80 procent przynajmniej raz w tygodniu. Najniższy wskaźnik oglądania wideo online przynajmniej raz w tygodniu zanotowano u kobiet w wieku 55-64 lata (39 procent).

We wszystkich sklasyfikowanych grupach wiekowych większość regularnie oglądających klipy wideo w Internecie stanowią mężczyźni.

MediaPost Publications - km
Autor artykułu:
MediaPost Publications - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu