Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w listopadzie 2007 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w listopadzie 2007 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 131 862 egz. (wzrost o 27,7 proc. wstosunku do listopada 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem107 722 egz.(wzrost o 13,1 proc.), a na trzecim "Mam dziecko"(Wydawnictwo Bauer) ze średnią 85 698 egz. (wzrost o 17,38proc.).

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały