Yahoo wyprzedziło Fox na rynku wideo online; YouTube liderem

Między sierpniem a wrześniem bieżącego roku Yahoo zanotowałoznaczący wzrost popularności klipów wideo na swoich stronach,dzięki czemu wyprzedziło pod tym względem strony należące do FoxInteractive Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańscyinternauci obejrzeli we wrześniu 264,3 miliona klipów wideo nastronach Yahoo, w porównaniu do 169,3 miliona w sierpniu -informuje serwis Beet.TV.

Tymczasem Fox Interactive Media, obejmująca takie serwisy jakMySpaceTV, Photobucket, Fox Television Studios, FOX Broadcasting,IGN Entertainment Gaming Network i Rotten Tomatoes, zanotowałatutaj spadek z 278,4 do 242,4 miliona klipów, wobec czego spadła natrzecie miejsce za Yahoo.

Zdecydowanym liderem jest za to należący do Google serwisYouTube, w którym internauci z USA obejrzeli we wrześniu aż 5,35miliarda filmików wideo, w porównaniu do 4,76 miliarda miesiącwcześniej.

Pierwszą piątkę uzupełniły strony MSN/Windows Live (164,8miliona obejrzanych klipów wobec 205 milionów w sierpniu) orazNickelodeon Kids and Family Network (163 mln wobec 223 mln).

źródło: Beet.TV

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu