W rocznym podsumowaniu najlepszych reklam na YouTube znalazły się takie spoty, jak „Honda Hands”, „Oreo Separator Machine”, „Mission 404: Internet mut stay alive” promujący markę Orangina, a także „Departure Roulette” Heinkena. Nie zabrakło też reklam największych marek, jak Coca-Cola, Pepsi czy Samsung. Wiele z prezentowanych klipów to szybko rozprzestrzeniające się po sieci virale.
Google przekonuje, że wybrane reklamy zmieniły YouTube w 2013 roku i przyciągnęły miliony widzów. Tym samym firma chce podkreślić znaczenie swojej platformy dla reklamodawców, a także udowadnia jej marketingowy potencjał.Przypomnijmy, że według eMarketera wydatki na działania reklamowe na YouTube wyniosły w br. 5,6 mld dolarów (więcej na ten temat).

W ubiegłym tygodniu YouTube zaprezentował też listę klipów, które cieszyły się największą popularnością wśród internautów w Polsce oraz na świecie w 2013 roku (przeczytaj więcej i obejrzyj te klipy).











