„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem wśród pism dla dzieci, „Monster High” o 50 proc. do góry

W kwietniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największy wzrost zanotował „Monster High”, z kolei najwięcej straciła „Księżniczka”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 62 258 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była wyższa o 1,20 proc. Rok temu pismo to zajmowało miejsce drugie.Z piątego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Monster High” (Egmont Polska). Wynik sprzedażowy tego pisma wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem o 49,84 proc. i uplasował się na poziomie 54 777 egz.Na trzecie miejsce z pozycji lidera spadł miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmalała o 19,84 proc. i wyniosła 50 741 egz.Z kolei najwięcej straciła „Księżniczka” (Egmont Polska), która spadła z miejsca czwartego na szóste. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zmniejszył się o 45,54 proc. do 30 173 egz.Sprzedaż ogółem pierwszego numeru miesięcznika „Pingwiny z Madagaskaru” (Media Service Zawada) wyniosła 31 680 egz. Było to łączone wydanie marcowo-kwietniowe.

W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,89 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej również i tutaj straciła „Księżniczka” - było to 32,37 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji