Żabka Jush z DJ Wiką promuje błyskawiczne zakupy kampanią „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut”

Usługa Żabka Jush ruszyła z kampanią reklamową „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”. Do akcji zaproszono DJ Wikę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żabka Jush z DJ Wiką promuje błyskawiczne zakupy kampanią „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut”

Hasło „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!” ma zachęcić konsumentów do przetestowania aplikacji służącej do szybkich zakupów online i wykorzystania zaoszczędzonego czasu na swoje pasje. W jednym ze spotów pojawia się DJ Wika (Wirginia Szmyt), najstarsza didżejka w Polsce.

Żabka Jush promuje się w Warszawie

Kampania Żabka Jush potrwa do stycznia, zakresem obejmie działania w mediach społecznościowych, digital oraz outdoor. Billboardy oraz citylighty zawisły w Warszawie, przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych stolicy.

Działaniom w outdoorze towarzyszą 30-sekudnowe spoty, przeznaczone do Internetu oraz social mediów. Nagrania promujące usługę zostały nagrane w czterech wersjach. W każdym z nich kamera skupia się na głównym aktorze lub aktorce, którzy wykonując codzienne czynności - związane z swoim hobby lub pracą - cieszą się ekspresowymi zakupami online.

grafika
grafika

- W naszej kampanii pokazujemy, że proces robienia zakupów za pomocą naszej aplikacji jest niezwykle prosty. Wystarczy kilka kliknięć, a zakupy zjawią się błyskawicznie. Dzięki temu każdy z nas może sobie pozwolić na robienie tego, co chce. Na przykład na rozwijanie swoich pasji, dzięki czemu jesteśmy szczęśliwsi. DJ Wika w naszym spocie pokazuje wszystkim ile radości może dać nam praca włożona w realizację marzeń. Nieważne jakie masz hobby czy co lubisz robić w wolnym czasie. Najważniejsze jest to, że teraz masz na to czas. Zajmij się sobą, a my dostarczymy zakupy obojętnie gdzie jesteś - mówi Kamil Bąkowski, marketing & ecommerce director w Lite e-Commerce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-jush-android-jak-pobrac-hitem-bulka-kajzerka-coca-cola-zero ##

Żabka Jush testowana od października

Aplikacja Jush pilotażowo testowana jest od października w Warszawie. Na początek klienci mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Zamówienia będą one dostarczane ze specjalnie stworzonych dark store’ów, czyli małych magazynów. Początkowo aplikacja będzie dostępna tylko dla użytkowników urządzeń z systemem iOS, W listopadzie zadebiutuje także na urządzeniach z Androidem.

Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Lite e-Commerce wydłuża również swoją promocję dla nowych użytkowników.  „Zgarnij nawet 100 zł” potrwa do końca roku. W jej ramach każda osoba, która zarejestrowała się w aplikacji dostanie 20 zł rabatu na pięć zamówień. Wartość koszyka musi przekraczać 40 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online