Część nowych spotów Żabki rozgrywa się w domu. Aktorzy, którzy we wcześniejszych reklamach wcielali się w klientów sieci tych sklepów, tym razem odgrywają scenki z codziennych sytuacji, w których pojawia się potrzeba zrobienia zakupów w Żabce.

Sieć Żabka od kilku lat jest reklamowana serią spotów pod hasłem „Mały wielki sklep”. Akcja zabawnych spotów rozgrywa się w sklepie Żabka.
W ramach obecnej odsłony kampanii emitowanych jest też kilka takich nagranych wcześniej reklam.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-maseczki-jednorazowe-jaka-cena-10-sztuk-za-16-17-zl-gdzie-kupic,7170719485470337a ##
We wszystkich spotach promowane są obniżki cenowe, które wprowadzono 15 kwietnia i będą obowiązywały do 28 kwietnia.

W związku z epidemią koronawirusa Żabka Polska w drugiej połowie marca i na początku kwietnia emitowała dwa specjalne spoty: w jednym informowała klientów o nowych zasadach bezpieczeństwa, a w drugim dziękowała swoim pracownikom i franczyzobiorcom.

Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-sklepy-zakupy-internetowe-wdraza-usluge-zamow-i-odbierz,7170721052812929a ##

W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.











