W spocie kilkoro franczyzobiorców i pracowników Żabki opowiada, dlaczego zdecydowali się pracować w czasie epidemii.
Od ponad tygodnia emitowana jest reklama Żabka Polska z bohaterami serii żartobliwych spotów tej sieci sklepowej dotycząca znaczeniu bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Od 16 marca sklepy Żabka są czynne o dwie godziny krócej każdego dnia - od godz. 7:00 do 22:00.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/firmy-wspieraja-walke-z-koronawirus-csr-czy-to-sie-oplaca-zwieksza-sie-lojalnosc-konsumentow-i-zaufanie-do-marek-jakie-koszty-opinie,7170731516888705a ##
W zeszłym tygodniu Żabka Polska przeznaczyła 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2, które wykona Warsaw Genomics, warszawskie laboratorium specjalizujące w diagnostyce genetycznej. Wcześniej firma przekazała 4,5 mln złotych wsparcia na walkę z koronawirusem, oddając środki w całości do dyspozycji Ministerstwa Zdrowia i wskazanych przez nie instytucji.

Nową kampanię przygotowały agencja reklamowa Just (kreacja) oraz dom mediowy Spark Foundry (planowanie i zakup mediów).
W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prawie-polowa-polakow-zrobila-zapasy-w-obliczu-epidemii-koronawirusa-38-procent-dokonalo-tych-zakupow-w-internecie-dlaczego-jak-zrobic-zapasy-w-internecie-ceny-oferta,7170728895170689a ##
Sieci sklepowe dziękują pracownikom
W ostatnich dniach inne duże sieci handlowe zaczęły kampanie wizerunkowe związane z koronawirusem. Biedronka w reklamach dziękuje pracownikom i klientom za postawę w czasie epidemii, Lidl też opublikował spot z podziękowaniami dla pracowników.











