Zachowania klientów w sieci

Klienci szukający w sieci informacji o elektronicznychproduktach, wydają więcej w sklepach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konsumenci szukający w Internecie informacji o telewizorach iaparatach cyfrowych, podczas zakupu w sklepie wydają średnio o 10procent więcej pieniędzy od tych, którzy nie postępują w ten sposób- wynika z badania Yahoo i ChannelForce.

Internet okazał się najważniejszym źródłem poszukiwaniainformacji o aparatach cyfrowych i odbiornikach telewizyjnych. 75procent badanych, którzy robili rozeznanie przed zakupem produktu wsklepie, kierowało się do Internetu. Tutaj z koleinajpopularniejsze były internetowe strony sklepów, stronyproducentów i wyszukiwarki internetowe.

80 procent badanych, którzy szukali w Internecie informacjiprzed zakupem, nabyli w sklepie produkt, który wcześniej sobiewybrali. Na decyzję pozostałych 20 procent wpływ miałsprzedawca.

Badanie zostało przeprowadzone między lutym i marcem bieżącegoroku w amerykańskich sklepach Best Buy, Circuit City, Fry's iTarget. Wzięło w nim udział 1100 klientów tych sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?