W każdym odcinku „Zakupu w ciemno” kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru.
Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. - Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiedzą się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili - czytamy w opisie cyklu. Pierwszy sezon programu w TTV emitowany był wiosną br.
Trwają zdjęcia do drugiego sezonu, emisja jesienią
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, TTV kontynuuje cykl. Już wystartowały prace na planie drugiego sezonu, do którego mają dołączyć nowi bohaterowie.

Premierowe odcinki „Zakupu w ciemno 2” w TTV będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2023 roku. Na chwilę obecną nie jest znane dokładne pasmo emisji programu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-gogglebox-18-sezon-ttv,7169645410645633a ##
Za realizację projektu odpowiada GPlus Production.
282 tys. widzów pierwszego sezonu
Reality-show „Zakup w ciemno” na antenie TTV oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 4 kwietnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 282 tys. osób, co przełożyło się na 2,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,08 proc. w grupie 16-49 i 3,76 proc. w grupie 20-54.












