Zarabiaj codziennie z Kredyt Bankiem

Od wczoraj Kredyt Bank ruszył z nową kampanią reklamową „Zarabiaj codziennie”. Promuje ona ofertę depozytową opartą na Koncie Oszczędnościowym – Lokacie Swobodnej z oprocentowaniem 4,30%.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem prowadzonej kampanii jest zwiększenie bazy depozytowej – „Jesienną kampanią marketingową zachęcamy klientów do lokowania środków na Koncie Oszczędnościowym - Lokacie Swobodnej z gwarancją wysokiego zysku, jaki dają codzienne odsetki. Wiosną udało się nam pozyskać 1,3 mld zł depozytów - liczymy, że jesień okaże się równie owocna i zwiększymy bazę depozytową o 600 mln zł netto przy utrzymaniu wysokiego stopnia konwersji w produkty inwestycyjne.”- powiedział Tomasz Molenda, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Kredyt Banku.

Oferta jest adresowana do klientów, którzy są zainteresowani wysokim zyskiem z możliwością wypłat w dowolnym czasie bez utraty odsetek. W przypadku, gdy saldo rachunku nie przekracza kwoty 14 999,99 zł, efektywne oprocentowanie rachunku wynosi 5,31%

Konto Oszczędnościowe – Lokata Swobodna łączy funkcjonalność konta i lokaty.  Zysk z Konta Oszczędnościowego - Lokata Swobodna podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym w wysokości 19%.

„Konto Oszczędnościowe to nasz sztandarowy produkt, na którym zgromadziliśmy już ponad 9 mld zł. Jego zaletą jest wysokie oprocentowanie oraz możliwość swobodnego dysponowania środkami bez utraty odsetek i konieczności zamrażania pieniędzy tj. na klasycznych lokatach.” – dodaje Molenda.

Promocję depozytową wspiera kampania reklamowa w telewizji i Internecie. Od 17 października do 14 listopada br. 30-sekundowy spot jest emitowany m.in. w stacjach  TVP1, TVP2, TVN, TVN 24, Polsat,. Dodatkowo w listopadzie będzie emitowany 8-sekundowy spot sponsorski w TVP 1 przed Pogodą.

Ponadto kampania ma swoją odsłonę w dużych portalach internetowych (Onet.pl, Wp.pl), wyszukiwarkach. Placówki banku zostaną wyklejone naklejkami promującymi kampanię.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, za planowanie i zakup mediów odpowiada Stracom. Reżyserem spotu jest Michał Gazda, a wyprodukowała go firma Tandem Taren – To.  Kreacje internetowe przygotowało studio Lunapark.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online