W spocie zrealizowanym w Antwerpii przeciętnie wyglądający podróżny wsiada wraz z innymi pasażerami do wagonu tamtejszego metra.
Pociąg rusza, a mężczyzna wpatrując się w ekran swojego tabletu zaczyna coraz głośniej się śmiać. Siedzący obok ludzie początkowo nie zwracają na niego uwagi. Śmiech jednak z sekundy na sekundę przybiera na sile. Współpasażerowie mężczyzny są coraz bardziej zdezorientowani i spoglądają po sobie z rosnącym zdziwieniem.
W końcu jednak wszyscy zarażają się wesołym nastrojem mężczyzny i wraz z nim śmieją się coraz głośniej. Wkrótce cały wagon rozbrzmiewa chichotem kilkudziesięciu ludzi. W finałowym momencie spotu w wagonie pojawiają się hostessy w barwach Coca-Coli, które rozdają rozbawionym pasażerom puszki napoju.

Spot pod hasłem „Happiness starts with a smile” jest częścią kampanii Coca-Coli o nazwie „Choose happiness” i został zrealizowany przez agencję Gonzales z Brukseli.










