- Społeczna i biznesowa rola public relations w Polsce z biegiem lat sukcesywnie zyskuje na znaczeniu. Dlatego też konieczna jest, podobne jak w innych krajach rozwiniętych, aktywna, profesjonalna działalność organizacji branżowych integrujących specjalistów i firmy PR. (…) Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) dołoży wszelkich starań, by przekonać jak największe grono osób do wspierania realizacji powyższych celów. Za stan i przyszłość branży odpowiadamy wszyscy wspólnie. Podstawową formą tego wsparcia jest członkostwo w naszej Organizacji - do którego gorąco zachęcamy - czytamy w liście otwartym zarządu PSPR.
Wymiana wiedzy w klubach dyskusyjnych PSPR
Organizacja od wiosny tego roku zmieniła strukturę tak, by wymieniać się wiedzą i doświadczeniem z członkami pod kątem ich specjalizacji. Debaty i dyskusje odbywają się w formule klubów eksperckich (m.in. rzecznictwo prasowe, komunikacja wewnętrzna).

Polskie Stowarzyszenie Public Relations stawia sobie za cel m.in. monitoring problemów i zmian branży, dbanie o wysoką jakość oferowanych przez branżę usług, integrację środowiska i popularyzację wiedzy o PR.











