„Zawód naukowiec” w kampanii Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod hasłem „Zawód naukowiec”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Grupa Eskadra i Havas Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zawód naukowiec” w kampanii Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (wideo)
Kadr ze spotu z kampanii „Zawód naukowiec”

Bohaterami kampanii jest 11 wybitnych polskich naukowców młodego i średniego pokolenia reprezentujących takie dziedziny jak m.in. biotechnologia, medycyna, chemia czy archeologia. Spoty z ich udziałem mają pokazywać pracę naukowców jako szereg konkretnych czynności badawczych i podkreślać znaczenie ciekawości jako motywacji do uczenia się nowych rzeczy.

Symbolem akcji jest jabłko, które w poprzednim etapie występowało w roli jabłka Newtona, natomiast obecnie ma symbolizować powiązanie nauki z codziennymi czynnościami.

Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi (grupa docelowa to osoby w wieku 16-25 lat) do podejmowania kariery naukowej, zwiększenie świadomości na temat płynących z tego korzyści oraz zmotywowanie ich do podnoszenia kwalifikacji i realizacji swoich pasji. Wynika to z dużego zapotrzebowania na pracowników naukowych - według szacunków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego do 2020 roku Unia Europejska będzie potrzebowała około miliona innowacyjnych naukowców.

Kampania jest prowadzona w radiu (spoty i konkursy antentowe) oraz internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada dom mediowy Havas Media. Firmy w ramach konsorcjum pozyskały to zlecenie od resortu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"