Zdrowe zalety orzechów Felix promowane na kanałach VoD i na YouTube

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Za realizację kampanii odpowiadają PZL, Vizeum, Faceaddicted oraz Amnet Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zdrowe zalety orzechów Felix promowane na kanałach VoD i na YouTube

Kampania podkreśla zdrowe zalety produktów Felix. W serii czterech spotów, orzeszki pokazane są jako są źródło białka, cynku, witaminy B3 oraz magnezu.

Kampania realizowana jest w modelu programmatic na głównych kanałach VOD oraz na YouTube. Działania wspierają aktywności w social media.

Za realizację spotów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum, a za rozwiązania z zakresu programmatic odpowiada Amnet Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Faceaddicted odpowiada za wsparcie kampanii w social media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem