Zdrowie to podstawa. Zacznij od skóry

Nowa kampania Optimedia dla Vichy Laboratoires

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Plakaty na uczelniach, mailing elektroniczny, nośniki wielkoformatowe, prasa i telewizja - to media zastosowane w najnowszej kampanii realizowanej przez Optimedia dla nowej serii dermokosmetyków Vichy - Normaderm, dystrybuowanych przez koncern L'Oreal Polska. Celem kampanii jest wsparcie wejścia produktu na rynek. Nowa gama produktów Normaderm Vichy składa się z kremu nawilżającego zwalczającego niedoskonałości skóry, toniku oczyszczającego i zwężającego pory, żelu głęboko oczyszczającego i sztyftu maskującego wysuszającego niedoskonałości skóry. Produkty będą dostępne tylko w aptekach. Kampania wystartowała na początku września, jest adresowana do kobiet w wieku 20-30 lat z niedoskonałościami skóry. Kampanię poprzedziła akcja skierowana do dystrybutorów. Wykorzystano w niej takie formy reklamowe, jak: ulotki, broszurki z próbkami, standy i monitory TV w aptekach. Całość kampanii łączy hasło reklamowe Vichy "Zdrowie to podstawa. Zacznij od skóry".

Emitowany w ramach kampanii telewizyjny spot reklamowy przedstawia młodą kobietę, której skóra rozpada się jak puzzle. Jako antidotum na niedoskonałości skóry przedstawiony jest produkt z serii normaderm, który przywraca ład jej komórkom. Spot można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Uzupełnieniem spotu telewizyjnego jest nawiązująca do jego treści reklama prasowa i outdoorowa. Optimedia wykupiły powierzchnie reklamowe w skierowanych do kobiet pismach: Claudia, Cosmopolitan, Gala, Glamour, Moda na Zdrowie, Naj, Newsweek, Olivia, Przyjaciółka, Twój Styl, Viva oraz Wysokie Obcasy.

Obecna kampania jest pierwszą realizowana dla Vichy, w której Optimedia użyła outdooru. Ma on formę nośników wielkoformatowych gwarantujących wysoką jakość ekspozycji. Outdoor pojawi się w 8 miastach Polski w październiku. Plakaty trafią także na eksponowane miejsca na uczelniach wyższych. Masowe kanały dotarcia do potencjalnych klientów uzupełni mailing elektroniczny oparty o bazy portali Onet.pl i o2.pl.

"Po produkty Normaderm sięgną głównie młodzi ludzie. Dla takiej grupy docelowej skutecznym medium dotarcia jest internet. Stosując mailing elektroniczny mamy pewność, że informacja bardzo precyzyjnie dotrze do interesującej nas grupy"- powiedziała Ania Milewska z Optimedia Poland.

Marka Vichy-Normaderm należy do lidera na rynku kosmetycznym - grupy L'Oreal. W marcu br. L'Oreal Polska- jeden z największych reklamodawców w kraju powierzył swój budżet reklamowy domowi mediowemu Optimedia. W ub. r. wydatki tego koncernu na reklamę w Polsce wyniosły, wg. notowań Expert Monitor, ok. 160 milionów złotych. Zakres usług Optimedia dla L'Oreal Polska dotyczy przede wszystkim planowania i kupowania czasu i powierzchni reklamowej, określanie strategii kampanii mediowych oraz analizy. Obsługa obejmuje m. in. takie marki, jak: Vichy Laboratoires, L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, Giorgio Armani, Helena Rubinstein, Biotherm, Cacharel, Ralph Lauren,.

Optimedia to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Oprócz L'Oreal klientami Optimedia są lub były takie firmy, jak: Bank Pekao S.A., Grupa Żywiec, CANAL+/CYFRA+, British Airways, OBI, Ferrero, Generali, Renault, PKN Orlen, Whirlpool, Hewlett Packard, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Syrena Entertainment Group.

Optimedia to także globalna sieć domów mediowych obecna w 87 krajach na 6 kontynentach. Powstała dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie specjalistyczna sieć firm zajmujących się kupowaniem mediów i strategicznym planowaniem kampanii reklamowych. Należy do ZenithOptimedia - czwartej na świecie grupy skupiającej domy mediowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów