Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki, żelka Akuka, i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter. Na potrzeby działań przygotowano ośmiosekundowy billboard sponsorski.
Do końca sierpnia materiał będzie emitowany w stacjach Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych z pakietów TVN Kobieta i TVN Mux, m.in. Discovery Life, National Geographic, FOX Poland i TVN 7.
Emisje zaplanowano przed wybranymi programami kobiecymi i kinem familijnym.
Dodatkowo w 46 obiektach sieci Multikino marka Akuku! będzie promowana przez cały rok w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”. Marka zaplanowała także sampling produktowy na wybranych eventach, adresowanych do rodziców z dziećmi.
Billboard sponsorski przygotowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił Initative. Komunikację w sieci kin zaplanował i zrealizował dział marketingu strategicznego dywizji słodkiej Colian. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.












