„Zgaś diody” w kampanii Nivea Pure Effect (wideo)

W internecie pod hasłem „Zgaś diody” trwa kampania reklamowa kosmetyków Nivea Pure Effect. Akcję na zlecenie Nivea Polska przygotowały agencja Opcom i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Nivea Pure Effect, kosmetyków przeznaczonych do cery z niedoskonałościami, w lekki, żartobliwy sposób mówi o problemie zwalczania pryszczy, określanych w reklamach jako „diody”. Akcję rozpoczęła piosenka „Zgaś diody” wykonywana przez grupę V-Unit. Ponadto w serwisie i na facebookowym fanpage’u marki Nivea uruchomiono grę flashową z nagrodami. Jednocześnie reklamy displayowe są emitowane m.in. na portalach Onet, Gazeta.pl i Gadu-Gadu.pl.

Kampania potrwa do 17 czerwca. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja Opcom, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele