Fakt, że dana firma oferuje możliwość wyszukiwania i rezerwacji usług turystycznych, biletów lotniczych czy hoteli przy pomocy internetowej wyszukiwarki to już przysłowiowa "prehistoria". Eksperci Centrum lotniczego Sky4Fly.net mówią wprost: dziś słowo klucz to innowacyjność. - Jeśli chcemy przyciągnąć klientów i zachęcić ich do korzystania z naszej oferty, musimy zaoferować nie tylko usługi na najwyższym poziomie, ale także przekazać im do użytku nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalające na maksymalne wykorzystanie możliwości, których dostarcza nam środowisko informacyjne Internetu - przekonuje Piotr Chalimoniuk ze Sky4Fly.net. Jednym z możliwych tego typu rozwiązań jest wdrożony na www.sky4fly.net system rezerwacji biletów lotniczych i pokoi hotelowych.
Choć za całym systemem stoi zaawansowana technologia, to jego obsługa jest prosta i całkowicie intuicyjna. Proces rezerwacji rozpoczyna się od wyszukania biletów na interesujące nas połączenie lotnicze w określonym terminie (www.sky4fly.net daje możliwość ustawienia widełek: +/- 3 dni). Następnie dokonujemy rezerwacji i zakupu. Po zakończeniu procesu rezerwacji biletu lotniczego system automatycznie wyświetla oferty hoteli w mieście będącym punktem docelowym naszej podróży, które mają wolne pokoje w terminie naszego pobytu. Po wybraniu satysfakcjonującej nas oferty system rozpoczyna kolejny etap rezerwacji, tym razem hotelowej.

Taki zintegrowany system rezerwacyjny jest możliwy dzięki współpracy Centrum lotniczego Sky4Fly.net z internetową agencją turystycznąExpedia Inc. - jedną z największych tego typu spółek na świecie. Początki Expedii sięgają już 1996 roku, a dziś ta Amerykańska firma jest bezkonkurencyjnym dostawcą usług z zakresu turystyki i zaawansowanych technologii rezerwacji internetowych. Oddział Expedii zajmujący się branżą hotelarską oferuje możliwość wyszukiwania i rezerwacji miejsc w ponad 70 tys. hoteli na całym świecie, co czyni zeń lidera na rynkach światowych. Teraz dzięki Sky4Fly.net z tej pokaźnej bazy danych mogą również korzystać polscy klienci i to w ramach systemu rezerwacyjnego łączącego rezerwacje biletów lotniczych z rezerwacją hoteli.
Zintegrowanie rezerwacji biletów lotniczych i hoteli to bezpośrednia korzyść dla użytkowników i klientów. Dzięki temu systemowi możemy w prosty sposób kompleksowo zaplanować podróż, zakupić bilety i zadbać o sprawdzony nocleg w miejscu docelowym, nie tylko nie ruszając się z domu, ale również bez konieczności korzystania z dwóch odrębnych portali internetowych. Zakup biletów i rezerwacja pokoju hotelowego stają się tym samym częścią jednego procesu. - Dokładamy wszelkich starań, by uczynić etap planowania podróży jak najprzyjemniejszym. Staramy się nie tylko dostarczyć naszym klientom nowoczesnych narzędzi, które to umożliwią, chcemy również podchodzić do każdego z nich indywidualnie. Dlatego gwarantujemy m.in. możliwość anulowania rezerwacji bez dodatkowych kosztów - dodaje Piotr Chalimoniuk ze Sky4Fly.net.

Sky4Fly - o niebo lepsi!
Sky4Fly Sp. z o.o. to internetowe biuro podróży założone w 2006 r. Specjalizuje się w sprzedaży wycieczek i biletów lotniczych. Sky4Fly jest akredytowanym agentem IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych), współpracującym zarówno z tanimi liniami lotniczymi jak i tradycyjnymi przewoźnikami. Firma reprezentuje wiodących polskich touroperatorów. Dzięki wykwalifikowanemu personelowi oraz innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym zapewnia bezpieczeństwo, najwyższą jakość usług i najlepsze ceny. W ofercie znajdują się zarówno tradycyjne wycieczki, bilety lotnicze ubezpieczenia turystyczne, rezerwacja miejsc hotelowych, jak i taksówki powietrzne, wycieczki czarterowe, wyjazdy narciarskie, weekendy lotnicze, egzotyczne wakacje, transfery, wyjazdy firmowe.











