Celem nagrodzonej akcji było stworzenie alternatywy dla gromadzenia funduszy na rzecz WOŚP obok tradycyjnych puszek oraz aukcji. Wykorzystując kreatywnie Twitter firma MasterCard przeprowadziła pierwszą w Polsce charytatywną akcję w całości na tym kanale. Za każdy wpis opublikowany w dniu Finału, oznaczony hashtagiem #MasterCardgrazWOSP, firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W trakcie 24 godzin trwania akcji wpis opublikowało 13.053 osób, co zaowocowało zgromadzeniem 65.265 złotych, które zasiliły konto WOŚP.
Ogromne zaangażowanie internautów w akcję MasterCard, wspierającą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, niezwykle nas zaskoczyło i jednocześnie ucieszyło. Dzisiaj jesteśmy dumni, że branża public relations doceniła naszą akcję, nagradzając ją dwoma Złotymi Spinaczami. Takie momenty są dla nas bezcenne! – podkreśla Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe.

Ideę entuzjastycznie przyjęli również popularni blogerzy, przedstawiciele mediów oraz politycy. Akcja przekroczyła granice Polski, angażując użytkowników Twittera z całego świata.
Akcja „MasterCard ćwierka dla WOŚP” w kategorii Social Media stanęła w szranki z kampanią „Można Inaczej – Pierwszy Internetowy Talent Show na Youtubie” realizowaną przez LifeTube i AccessPro oraz z #mojeklasyki stworzonym przez albo/albo dla marki Reebok.
Zwycięski projekt został zrealizowany wspólnie przez MasterCard oraz zespół Headlines Porter Novelli.

dostarczył
infoWire.pl











