Projekty będzie można zgłaszać w trzech terminach poprzez platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 9 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br.
W tym roku konkurs odbywa się w 35 kategoriach - 20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych.
Zgodnie z postanowieniami regulaminu, każdy projekt musi zostać zgłoszony przynajmniej do jednej kategorii głównej.
Nadesłane projekty oceni jury złożone z ekspertów z branży public relations, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, a także mediów i środowiska akademickiego. Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy już po raz trzeci została firma Deloitte, a jej przedstawiciele czuwać będą nad zgodnością prac jury z regulaminem oraz zweryfikują wyniki przeprowadzanych głosowań.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2020-najwiecej-nominacji-dla-grupy-komunikacja-plus-i-olx ##
Webinar dla zgłaszających projekty do Złotych Spinaczy
ZFPR organizuje bezpłatny webinar dla zgłaszających, który odbędzie się 13 lipca o godz. 10:00. Podczas spotkania omówione zostaną zasady uczestnictwa w tegorocznej edycji konkursu, kryteria oceny projektów oraz sposoby wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Aby wziąć udział w webinarze należy dokonać wcześniejszej rejestracji na stronie zlotespinacze.conrego.com.
Zwycięzców i laureatów poznamy podczas gali, która odbędzie się 3 grudnia br. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.











