Złote Spinacze 2021:100 nagród, 24/7Communication z Tytanowym Spinaczem. Grzegorz Szczepański Gwiazdą PR

W tegorocznej XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication. Gwiazdą PR został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Złote Spinacze 2021:100 nagród, 24/7Communication z Tytanowym Spinaczem. Grzegorz Szczepański Gwiazdą PR

O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało ponad 90-osobowe Jury, obradujące w sześciu grupach jurorskich, którym przewodniczył Marcin Sienkowski z OLX.

24/7Communication z Tytanowym Spinaczem, 25 Złotych nagród

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja 24/7Communication (8 nagród). Na drugim miejscu w rankingu znalazła się agencja Hill+Knowlton Strategies Poland (7 statuetek), zaś trzecia była Grupa Komunikacja Plus (7 nagród).

Podczas Gali, po raz pierwszy w historii konkursu, przyznana została nagroda specjalna od Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum! Nagrodzono projekt „Hejter za dychę” zgłoszony przez Labcon i Browar Tenczynek.

W tym roku, nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał projekt „Stop kobietobójstwu!” zgłoszony przez Fundację Centrum Praw Kobiet i Agencję Dziadek do Orzechów.

Grzegorz Szczepański Gwiazdą PR

Zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniony nią został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland, prezes Związku Firm Public Relations w latach 2000‒2002 oraz 2016‒2020. Obecnie wiceprezes Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO), który w 2022 roku przejmie jej przewodnictwo.

Ogłoszenie wyników i przyznanie najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 3 grudnia podczas uroczystej Gali, którą poprowadził dziennikarz radiowy i telewizyjny Michał Kempa.Konkurs organizuje Związek Firm Public Relations.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2020-kto-wygral-tytanowy-spinacz-dla-grupy-komunikacja-plus-mam-haka-na-raka-projektem-20-lecia ##

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

Złote Spinacze 2021 - pełna lista nagrodzonych

Kategorie główne:

PR korporacyjny

ZŁOTO

Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

SREBRO

60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze! / IKEA Retail w Polsce, Garden of Words, Lucky You, Seven Dogs, VMLY&R, Wavemaker

BRĄZ

Pomimo pandemii, biura nadal w grze / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

BRĄZ

W pogoni za ciszą / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain

PR produktu

ZŁOTO

T-Mobile – Connected Underwear / 24/7Communication, T-Mobile Polska

SREBRO

Moc wiesiołka / Labcon, Adamed

BRĄZ

Kolekcja mody inspirowana serialem TV - answear.LAB KRÓL / CANAL+ Polska, Answear.com

Issue management i komunikacja kryzysowa

BRĄZ

Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl / Linkleaders, Pracuj.pl

BRĄZ

Ekowizyta - zadbajmy o dobry klimat / Polpharma

Advocacy i Public Affairs

SREBRO

Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” / Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl

SREBRO

Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

BRĄZ

Leczenie przez żywienie - program certyfikacji szpitali / Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)

BRĄZ

Dlaczego z Szadółek nie pachnie? Wprost o uciążliwościach / Zakład Utylizacyjny w Gdańsku, Inntu

Kampania społeczna

ZŁOTO

Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” / Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl

SREBRO

Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Gdańskie, Fundacja Społecznie Bezpieczni

SREBRO

Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

BRĄZ

Jestem kobietą, kieruję / Fundacja Truckers Life

PR pro bono

ZŁOTO

#zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj! / Hill+Knowlton Strategies Poland

SREBRO

Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

SREBRO

Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu

Covid-19 PR Response

ZŁOTO

Bajki z nowym morałem / 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD

SREBRO

Pomimo pandemii, biura nadal w grze / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

BRĄZ

Cyfrowe Rewolucje / mBank, Solski Communications, Cube Group

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

SREBRO

People Awards 2020. Home Edition / Live Age, Ringier Axel Springer Polska

SREBRO

Podwijamy rękaw w BSH / BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB

BRĄZ

Magenta Dream Makers – łączymy siły, by nieść pomoc / 24/7Communication, T-Mobile Polska

Event komercyjny

ZŁOTO

OLX Praca Know How 2021 / OLX, Live Age

SREBRO

Otwarcie Polskiej Gastronomii / Globalworth

BRĄZ

T-Mobile Studio podczas finału plebiscytu Telekamery 2020 / 24/7Communication, T-Mobile Polska

Event społeczny

ZŁOTO

Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK / Stowarzyszenie „Czysta Polska", Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

SREBRO

27. Pol’and’Rock Festival / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play

BRĄZ

Wirtualny 13 Onkobieg / Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma

Launch produktu, usługi lub firmy

ZŁOTO

KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR / CANAL+ Polska

SREBRO

Don’t Make Ads. Make TikToks / Grayling Poland, TikTok

BRĄZ

Szukamy cool nerda - premiera gry Star Wars: Squadrons od EA / Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

Sustainability i CSR Communications

ZŁOTO

Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Gdańskie, Fundacja Społecznie Bezpieczni

BRĄZ

Fundusz Żubra powiększa Biebrzański Park Narodowy / Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Żubr

BRĄZ

SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory / Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”

PR miejsca, miasta lub regionu

BRĄZ

A Ty? Co widzisz w Krakowie? / 38 Content Communication, Miasto Kraków

BRĄZ

E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online / Walk PR, E.Wedel, Golden Submarine

BRĄZ

Charlotte - stół, chleb i wino. Kultowe bistro ma 10 lat! / Big Picture, Charlotte

Social media

ZŁOTO

Hejter za dychę / Labcon, Browar Tenczynek

SREBRO

Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z / Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio

BRĄZ

To nie ja / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Lettly

BRĄZ

#ZakładamyMaski / 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD

Business-to-Business PR

ZŁOTO

Don't Make Ads. Make TikToks / Grayling Poland, TikTok

SREBRO

GfK, czyli jak łączyć badania i sprzedaż w czasie pandemii / Grupa Komunikacja Plus, Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia

BRĄZ

Social Selling Experts - handlowiec staje się influencerem / Monday – agencja komunikacji, Dell Technologies

PR finansowy i relacje inwestorskie

ZŁOTO

INPOST NA EURONEX AMSTERDAM - największe IPO spółki z Polski / INPOST, GENESIS PR

SREBRO

4 mln zł w 38 minut! Rola IR i PR w rekordzie polskiego ECF / Crowdway, Kombinat Konopny, Hello PR

BRĄZ

Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan's / Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

Media Relations

ZŁOTO

„Pomóżmy dzieciom oddychać lepiej” / MSL, GlaxoSmithKline

SREBRO

Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl / Linkleaders, Pracuj.pl

BRĄZ

50 lat katowickiego Spodka / Imago Public Relations

Employer Branding

ZŁOTO

ERBUD - rekrutacja wśród graczy i fanów esportu / Gameset, ERBUD

SREBRO

Projekt Lędziny – FM Logistic wchodzi na Śląsk / MJCC, FM Logistic

SREBRO

O pracy mówimy wprost – employer branding w ubezpieczeniach / Nationale-Nederlanden, MJCC

Content marketing - branded content

ZŁOTO

OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO

SREBRO

Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio / Grayling Poland, Goethe-Institut

SREBRO

Bajki z nowym morałem / 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD

BRĄZ

E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii / Walk PR, E.Wedel

Custom Publishing

SREBRO

Łączy nas Biedronka - historia największej sieci handlowej / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

SREBRO

„Jesteśmy blisko” – raport wpływu McDonald’s na gospodarkę / 24/7Communication, McDonalds Polska

BRĄZ

GAZETA KRÓLEWSKA – kronika uniwersum KRÓLA / CANAL+ Polska

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

ZŁOTO

„Włącz ochronę oczu”. Kampania edukacyjna Huawei i PTOO / Cohn & Wolfe, Huawei CBG Polska

SREBRO

T-Mobile – Connected Underwear / 24/7Communication, T-Mobile Polska

SREBRO

Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z / Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio

BRĄZ

Szukamy cool nerda - premiera gry Star Wars: Squadrons od EA / Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

Finanse

SREBRO

eSkarbonka - nowy sposób wspierania WOŚP / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon

SREBRO

CyberPrzysłowia / Santander Bank Polska, Follow Agency

BRĄZ

SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory / Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek"

Uroda, higiena i wellness

ZŁOTO

Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Gdańskie, Fundacja Społecznie Bezpieczni

BRĄZ

Czysta Ziemia oraz Uczniowskie Ekonawyki / MSL, Procter & Gamble

BRĄZ

#WłączLeczenie - jak zatrzymać pandemię chorób skóry / Hill+Knowlton Strategies Poland, Galderma

Moda i styl życia

ZŁOTO

Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

BRĄZ

Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców / Grupa Komunikacja Plus, Wroclavia

BRĄZ

Kolekcja mody inspirowana serialem TV - answear.LAB KRÓL / CANAL+ Polska, Answear.com

Sektor spożywczy

ZŁOTO

Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s / Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

SREBRO

Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

BRĄZ

E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii / Walk PR, E.Wedel

Kultura i media

ZŁOTO

KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR / CANAL+ Polska

BRĄZ

Zabytki to Twoje dziedzictwo! Nie pozwól niszczyć. Reaguj! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

BRĄZ

27. Pol’and’Rock Festival / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play

Medycyna i zdrowie

BRĄZ

HAE, czyli historia 13 letniej odysei diagnostycznej / first aid communication

BRĄZ

Leczenie przez żywienie - program certyfikacji szpitali / Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)

Sport, turystyka i rekreacja

SREBRO

Kampania MultiSport „Gotuj się do sportu!” / Benefit Systems, Brand Kolektyw, NAV Agency

SREBRO

Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu

BRĄZ

Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

ZŁOTO

ERBUD - rekrutacja wśród graczy i fanów esportu / Gameset, ERBUD

SREBRO

Rola dewelopera w kreowaniu nowoczesnego Wrocławia / Grupa Komunikacja Plus, Dom Development Wrocław

BRĄZ

Otwarcie Polskiej Gastronomii / Globalworth

Motoryzacja i transport

SREBRO

TIER - brawurowy debiut neutralnych klimatycznie e-hulajnóg / Havas PR Warsaw, Tier Mobility

BRĄZ

OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO

BRĄZ

Kampania edukacyjna „Tablet jak cegła” / Cohn & Wolfe, Volvo Car Poland

NGO i sektor publiczny

ZŁOTO

Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

SREBRO

#zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj! / Hill+Knowlton Strategies Poland

SREBRO

Przystań w sieci / Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook, NASK PIB, UNICEF Polska

Kategorie specjalne:

Kreatywność

ZŁOTO

OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO

Efektywność

ZŁOTO

Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

Research&Insight

ZŁOTO

Bariery do kariery / Clue PR

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+