Złoty Laur Klienta 2012 dla Banku BGŻ

Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.  W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci.  Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsumentów i tym samym został uznany za jedną z najpopularniejszych i najchętniej polecanych marek tej edycji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne, ponieważ o jego przyznaniu zdecydowali klienci, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów. W Banku BGŻ firma z segmentu MSP może skorzystać z wielu dogodnych form finansowania działalności. Największym zainteresowaniem cieszy się kredyt w rachunku bieżącym na zasadach uproszczonych Ekspres Linia i pożyczka zabezpieczona hipoteką  - powiedziała  Agnieszka Oziębło, dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży MSP i Mikro. Niedawno nasza oferta została poszerzona o debet w rachunku bieżącym. Jest to produkt specjalnie przygotowany dla mikroprzedsiębiorstw – dostępny praktycznie „od ręki”  po przedstawieniu ostatniego sprawozdania PIT i oświadczenia przez Klienta – dodała Agnieszka Oziębło.

Laur Klienta to największy w Polsce projekt konsumencki, którego efektem jest wyłonienie najpopularniejszych marek. Organizatorem tego corocznego programu jest redakcja "Rzecz o Biznesie" - dodatku do dziennika "Rzeczpospolita".

W trakcie prowadzonego w całym kraju sondażu telefonicznego, w ankietach oraz w głosowaniu internetowym konsumenci wskazują kolejno na najlepsze i najbardziej znane produkty w kilkuset kategoriach. Zwycięzcom przyznawane są złote, srebrne i brązowe Laury Klienta.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol