Zmiana oprocentowania Pocztowego Konta Oszczędnościowego

Bank Pocztowy zmienił oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego. Od 13 sierpnia br. górny próg oprocentowania wynosi 5,50%.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego uzależnione jest od wysokości kwoty zdeponowanej przez Klienta. Maksymalnie może wynieść 5,50%, natomiast minimalnie – 3 %. Zgodnie z tabelą oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego prezentuje się następująco:

• do 10 000 zł – 3%,• od 10 000,01 zł do 20 000 zł – 4%,• od 20 000,01 zł  do 100 000 zł – 4,5%,• powyżej 100 000 zł – 5,50%.

Do tej pory dwa najwyższe progi oprocentowania wynosiły odpowiednio 6% i 5%. Pozostałe parametry konta – bezpłatne prowadzenie oraz możliwość jednej bezpłatnej wypłaty w miesiącu (w postaci przelewu wewnętrznego) pozostały bez zmian.

Bank Pocztowy oferuje Klientom zdywersyfikowany wachlarz produktów oszczędnościowych – konta oszczędnościowe, lokaty terminowe oraz lokaty internetowe, a także produkt ustrukturyzowany „Światowy Giganci”.

Lokaty internetowe mogą zostać założone na okres od 10 dni do 24 miesięcy. W przypadku lokat terminowych minimalny okres wynosi 3 miesiące, a maksymalny to również 24 miesiące. Minimalna kwota wystarczająca do założenia lokaty to 500 zł.

Dla Klientów, którzy od oszczędności oczekują potencjalnie wyższego zysku niż ten gwarantowany przez lokaty, Bank przygotował produkt w formie grupowego ubezpieczenia na życie i dożycie „Światowi Giganci”, zakładany na okres 24 miesięcy. Potencjalny zysk może wynieść nawet 30% w perspektywie 2 lat. Minimalny, gwarantowany zysk to 4% za cały okres trwania ubezpieczenia. Zapisy na „Światowych Gigantów” trwają do 31 sierpnia br. Minimalna wysokość wpłaty to 3000 zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech