Zmiany w dziale marketingu Rockwool

Z początkiem kwietnia nastąpią zmiany personalne w dzialemarketingu firmy Rockwool.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Na stanowisko kierownika działu doradztwa i komunikacji -zajmowanego dotychczas przez Agnieszkę Misztę - powołany zostanieJakub Dygas.Miszta przechodzi do siostrzanej spółki Rockfon, gdzie obejmiestanowisko Area Marketing Manager.

Jakub Dygas związany jest z firmą Rockwool od 2004 r. Ostatniopełnił w niej funkcję przedstawiciela handlowego w dzialedystrybucji, a następnie w dziale inwestycji, gdzie odpowiadał zaorganizację sprzedaży w regionie, obsługę inwestycji i doradztwotechniczne oraz współpracę z architektami, wykonawcami iinwestorami w zakresie obsługi inwestycji.

Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej Wydziału Budowy Maszyni Zarządzania kierunku Zarządzania i Inżynierii Produkcji.

W pionie marketingu niezmiennie za koordynację działań PRodpowiedzialna będzie Jowita Łasek, a osobą kontaktową w sprawachzwiązanych z reklamą pozostanie Olga Arcikiewicz-Mosiądz.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji