Leandro Barreto, obecnie główny dyrektor ds. marketingu w grupie Beauty & Wellbeing, z dniem 1 stycznia 2026 roku przejmie odpowiedzialność za cały globalny plan marketingowy Unilever.
Barreto, z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu, jest ceniony za swoją zdolność do tworzenia kreatywnych i kulturowo istotnych marek. Jego umiejętności mają pomóc w lepszym zintegrowaniu działań na poziomie grup biznesowych z długoterminowymi ambitnymi celami Unilever.

Zmianie towarzyszy odejście Esi Eggleston Bracey, która opuści firmę pod koniec stycznia 2026 roku po ośmiu latach pracy. Bracey odegrała kluczową rolę w procesie redefiniowania strategii popytowej i wzmacniania pozycji Unilevera na rynku amerykańskim.
Podczas swojej kadencji jako chief growth & marketing officer Bracey była odpowiedzialna za stworzenie solidnych podstaw, które przyczyniły się do dynamicznego rozwoju firmy na rynku USA, co zwiększyło jej znaczenie na globalnej arenie. Do końca stycznia będzie współpracować z Barreto, aby zapewnić płynne przejście.
Fernando Fernandez, CEO Unilevera, podziękował Bracey za jej znaczący wkład. "Dzięki solidnym fundamentom wiemy, że Leandro w swoim nowym, rozszerzonym stanowisku znacząco przyczyni się do przyspieszenia marketingu i sprzedaży Unilever" – stwierdził Fernandez, podkreślając swoje zaufanie do nowo wybranej strategii.










