Program "#BezKitu" jest nadawany w TVN24 na żywo w piątki o godzinie 20:00 (można go też oglądać w serwisie streamingowym TVN24+). Format stanowi podsumowanie najważniejszych wydarzeń politycznych w Polsce. Dotychczas"#BezKitu" było realizowane w studiu typu greenbox.
W nowej odsłonie, widzowie mogą zobaczyć odnowione studio oraz dynamiczne debaty z udziałem młodych przedstawicieli organizacji pozarządowych i młodzieżówek partii politycznych. Pierwszym gościem w nowej formule był minister sprawiedliwości Waldemar Żurek.

Większa interakcja gości z młodymi ludźmi
Dzięki nowej formule programu, młodzi ludzie mają szansę zadawać pytania czołowym politykom i komentować ich wypowiedzi. Program ma na celu zbliżenie polityków do młodego pokolenia, co może wpłynąć na zwiększenie zaangażowania młodych ludzi w sprawy publiczne.
W każdej odsłonie Radomir Wit prezentuje również indywidualny przegląd wydarzeń w formie krótkiego felietonu. Można w nim zobaczyć m.in. kulisy polityki.
Nowa oprawa i większa publiczność nie są jedynymi zmianami. – Zmienił się też układ stołu, pozwala to na lepszą interakcję gości z przedstawicielami młodzieżówek i organizacji pozarządowych. Tworzy też przestrzeń do rozmów i wymiany myśli oraz poglądów. Pomyśleliśmy, że wprowadzenie tych kilku nowości sprawi, że charakter programu, który zakłada dyskusję, debatę, wymianę spojrzeń, będzie jeszcze bardziej wyrazisty – mówi Wirtualnemedia.pl Wit.

Nie wszyscy politycy chcą rozmawiać z młodym pokoleniem. – Oczywiście liczę, że politycy nie będą się obawiali głosu młodych i będą przyjmowali zaproszenia. Bo są tacy, którzy do tej pory nie znaleźli w sobie odwagi, żeby posłuchać, co o ich pracy sądzi młode pokolenie – tłumaczy dziennikarz.

Radomir Wit pracuje w TVN24 od 2016 roku, jest reporterem politycznym stacji. Wcześniej przez rok pracował w TVP Info, a także prowadził w weekendy poranne pasmo w Radiu Zet. Od listopada 2022 roku do lutego 2024 roku piątkowy program Wita był nadawany pod nazwą "Kampania bez kitu". Potem zaczęła obowiązywać obecna nazwa.
Z danych Nielsena wynika, że we wrześniu w grupie 4+ TVN24 miał 4,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym (rok wcześniej 6,58 proc.). W grupie 16-59 udział stacji wyniósł 3,13 proc. (przed rokiem 4,73 proc.).











