Znajdź Magiczną Paczkę DPD Polska i wygrywaj nagrody

Z okazji Dnia Dziecka twórcy serwisu Ciufcia.pl - Han Bright - ogłosili konkurs pod hasłem „Znajdź Magiczną Paczkę”, w którym najmłodsi internauci mogą wygrać atrakcyjne nagrody ufundowane przez wiodącą firmę kurierską – DPD Polska. Konkurs uruchomiony na platformie serwisu Ciufcia.pl (w sekcji zabaw dla starszaków w Krainie Magicznej Paczki), rusza już 30 maja i będzie trwał tydzień.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zabawa w Krainie Magicznej Paczki to dla dzieci niezwykła okazja do poznania świata przesyłek kurierskich w prosty i przyjemny sposób. Ciufcia.pl to największy w Polsce serwis internetowy dla rodziców dzieci w wieku 2-6 lat. Trafia do co drugiej rodziny, która ma dostęp do Internetu i dzieci w wyżej wymienionym wieku. Kraina Magicznej Paczki, która powstała dzięki współpracy z DPD Polska, działa już od marca br., teraz zaprasza małych internautów do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie.

Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że jako jeden z największych operatorów logistycznych na rynku możemy dzielić się z najmłodszymi wiedzą na temat funkcjonowania firmy kurierskiej i przebiegu procesu dostarczenia przesyłki. Dzieci, dzięki zabawie, mogą zdobyć wiedzę, która przyda im się w dorosłym życiu – mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu DPD Polska.

Na specjalnej platformie mali internauci będą mieli okazję wziąć udział w poszukiwaniu Magicznej Paczki. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Nagrodzeni zostaną dziewczynka i chłopiec, którzy zajmą odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce. Tym samym będzie aż sześciu zwycięzców, którzy otrzymają wyjątkowe zestawy klocków Lego – m.in. ogród zoologiczny dla dziewczynek i lotnisko dla chłopców.

Dodatkowo, dla dzieci które zajmą odpowiednio od 4 do 30 miejsca również przewidziane są nagrody. W zależności od tego, czy będą to chłopcy, czy dziewczynki, DPD Polska ufundowało zestaw do budowy samochodów oraz wspaniały sklep zoologiczny. Za zajęcie miejsc 31-50 dzieci otrzymają tygodniowe kody dostępu do płatnej części portalu www.ciufcia.pl

Edutaintment, czyli nauka przez zabawę to najlepsze rozwiązanie dla dzieci w wieku 2-6. Wtedy właśnie są najbardziej ciekawe świata, a ich umysły są niesamowicie chłonne. Niestety też bardzo szybko się nudzą. Dlatego właśnie Kraina Magicznej Paczki jest tak kolorowa i oferuje naprawdę wiele możliwości. Myślę, że dzieciaki sporo się dzięki niej nauczą - dodaje Maciej Głowacki.

Bezpośredni link do konkursu: www.ciufcia.pl/dzien-dziecka

Kraina Magicznej Paczki to nie pierwszy projekt edukacyjny DPD Polska. Firma jest sponsorem między innymi pierwszego na polskim rynku „Słownika logistycznego polsko- angielskiego i angielsko-polskiego”. Przy współpracy z Fundacją Ashoka wpiera edukację kobiet w Nepalu. Jest także partnerem Olimpiady Logistycznej - konkursu edukacyjnego dla młodzieży, która chce swoją karierę związać z branżą logistyczną.

Zaangażowanie firmy DPD Polska w projekt edukacyjny – Kraina Magicznej Paczki - jest częścią polityki zrównoważonego rozwoju, którą operator realizuje od lat. Polityka Odpowiedzialnego Biznesu jest bardzo silnie wpisana w filozofię Spółki.  Więcej informacji na temat trzech filarów CSR: Planeta, Ludzie i Społeczność, którymi kieruje się DPD Polska, wdrażając i planując kolejne inicjatywy, można znaleźć na specjalnej podstronie poświęconej temu zagadnieniu: http://dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=38&Mark=8&Go=80

O DPD:

Wysyłając 2 miliony międzynarodowych paczek dziennie, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. DPD oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych. Portfolio produktów obejmuje przesyłki standardowe i ekspresowe z możliwością śledzenia przesyłek w trybie on- line, wysyłkę poprzez punkty nadawczo – odbiorcze (Parcel Shop) aż po indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych. DPD posiada ponad 500 punktów w 39 krajach, 22 000 zatrudnionych osób i 15 000 pojazdów działających w imieniu 200 000 klientów biznesowych jak również tych działających na mniejszą skalę i prywatnych nadawców. DPD jest zarządzane przez CEO – Arnolda Schroven. Francuski GeoPost Group, będący częścią La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD. Udziałowcem mniejszościowym jest DPD Systemlogistik GmbH& Co. KG (10,47 procent udziałów) oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG (6,21 procent udziałów).

O GeoPost:

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. Działając w Europie, obsługuje ponad 230 krajów w imieniu 300 000 klientów na świecie. Dziś, grupa GeoPost zajmuje 1 miejsce we Francji i 3 miejsce w rankingu Europejskim, mając, w 2007, roku obrót roczny w wysokości 3,1 bilionów Euro.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele