Dziennikarze sportowi Jakub Olkiewicz i Leszek Milewski, związani wcześniej m.in. z Weszło i Goal.pl, zbudowali społeczność internetową, przyciągającą oryginalnym stylem i spojrzeniem na piłkę nożną. Umowa podpisana z Betclic na rok zakłada obecność dziennikarzy w autorskich projektach bukmachera, materiałach wideo oraz mediach społecznościowych marki.
Czytaj także: Nowy prezes Kanału Sportowego
– Leszek i Kuba udowadniają, że o futbolu można mówić inaczej - lekko, ale z pasją i kompetencją. To podejście doskonale wpisuje się w DNA Betclic, gdzie autentyczność i zaangażowanie społeczności stawiamy na pierwszym miejscu. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne projekty dostarczą kibicom mnóstwo wartości i emocji – przekazał w komunikacie Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Betclic z Tetrykami
– Z Betclic znamy się od ponad roku, współpracowaliśmy razem jeszcze na Goal.pl i szybko dało się wyczuć, że to coś więcej niż współpraca. Nadajemy na tych samych falach, mamy podobne podejście do piłki, czyli tak samo rozumiemy, że mówienie o futbolu bez zadęcia, z humorem, jest najbardziej naturalne - tak rozmawia się o piłce z przyjaciółmi – dodali Tetrycy.

29 lipca br. informowaliśmy, że serwis piłkarski Goal.pl należący do Better Collective postanowił zwolnić czterech dziennikarzy i zamknąć prowadzony przez nich kanał na YouTube. Z zespołem pożegnali się Marcin Ryszka, Damian Smyk, Leszek Milewski oraz Jakub Olkiewicz. Ci dwaj ostatni postanowili następnie rozwinąć swój kanał youtubowy Tetrycy. Na Patronite zebrali już prawie 50 tys. zł.











