Premierowe odcinki „Żon Hollywood” emitowane są na antenie TVN w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 16 marca br. Trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 1,14 mln widzów. Przełożyło się to na 12,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,25 mln oglądających.

W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. TVN w poniedziałkowym paśmie notuje gorsze wyniki. Wówczas stacja pokazywała o tej porze reality-show „Surowi rodzice”, który po trzech odcinkach (wyemitowanych w okresie od 3 marca do 17 marca ub.r.) śledziło średnio 1,34 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,22 proc. i 17,02 proc. udziału (zobacz te dane).
Trzy topowe odcinki
TVN w czasie emisji „Żon Hollywood” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 11,28 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 9,69 proc.) oraz TVP1 (dokumenty i filmy; 6,23 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuba-wojewodzki-przyciaga-1-2-mln-widzow-tvn-liderem ##
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji
„Żony Hollywood” to opowieść o życiu bogatych Polek w amerykańskiej fabryce snów. Format produkuje firma Golden Media Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pan-kulka-mowi-do-gwiazd-w-wiosennym-spocie-tvn-wideo ##











