Zott Polska przenosi obsługę mediową z Carat do Zenith

Firma Zott Polska, producent m.in. jogurtów rozpoczyna współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) wzakresie kompleksowej obsługi mediowej. Oznacza to koniec trwającej od 14 lat współpracy z domem mediowym Carat, należącym do dentsu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zott Polska przenosi obsługę mediową z Carat do Zenith

Zenith odpowiadała za kompleksową obsługę mediową Zott Polska, zarówno w mediach online, jak i offline.

Dotychczas odpowiadał za to dom mediowy Carat należący do dentsu - z nim marketer pracował nieprzerwanie od 14 lat.

Zott Polska jest właścicielem takich marek, jak Belriso, Monte Snack, Jogobella.

Firmy nie podają informacji na temat tego, w jaki sposób doszło do nawiązania współpracy. Nie ujawniają także, na jak długo zawarły umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana