Zott Polska przenosi obsługę mediową z Carat do Zenith

Firma Zott Polska, producent m.in. jogurtów rozpoczyna współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) wzakresie kompleksowej obsługi mediowej. Oznacza to koniec trwającej od 14 lat współpracy z domem mediowym Carat, należącym do dentsu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zott Polska przenosi obsługę mediową z Carat do Zenith

Zenith odpowiadała za kompleksową obsługę mediową Zott Polska, zarówno w mediach online, jak i offline.

Dotychczas odpowiadał za to dom mediowy Carat należący do dentsu - z nim marketer pracował nieprzerwanie od 14 lat.

Zott Polska jest właścicielem takich marek, jak Belriso, Monte Snack, Jogobella.

Firmy nie podają informacji na temat tego, w jaki sposób doszło do nawiązania współpracy. Nie ujawniają także, na jak długo zawarły umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu