– Potwierdzam moje odejście – przekazał krótko Filip Wasilewski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Zmiany te, jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, związane są z likwidacją działu SEO i wdrażaniem automatyzacji związanej z AI.
Niektóre osoby z tego działu dostały wypowiedzenia ostatnio i około dwa miesiące temu, ale część pracowników przeszła do innych struktur w firmie.
Wasilewski stanowisko head of SEO w spółce Time (w ramach grupy ZPR Media) objął w listopadzie 2024 roku. Był odpowiedzialny za pozycjonowanie wszystkich serwisów należących do Time.
Do Time należy kilkadziesiąt serwisów internetowych, m.in. informacyjno-publicystyczne (SE.pl, Superbiz.se.pl, PortalObronny.pl), rozrywkowe (Eska.pl, EskaROCK.pl, Voxfm.pl), budowlano-wnętrzarskie (Murator.pl, Muratorplus.pl, Urzadzamy.pl, Architektura.muratorpus.pl), parentingowo-zdrowotne (MjakMama24.pl, PoradnikZdrowie.pl) i hobbystyczne (Podroze.pl, Beszamel.pl, PoradyPlus.pl)

Filip Wasilewski przeszedł z Polska Press Grupy
Wcześniej Filip Wasilewski pracował jako head of SEO w Polska Press Grupie. Odpowiadał za cały obszar SEO – od organizacji pracy zespołów, poprzez bieżące wsparcie redakcji oraz IT, aż do planowania i budowania strategii SEO.
Jeszcze wcześniej związany był z firmą Performance Media, działającą w obszarze digital marketingu. Jest absolwentem Politechniki Lubelskiej.










