Zwolnienia w agencji Fallon

Agencja reklamowa Fallon zwolniła 18 swoich pracowników.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z pracą pożegnało się 9 procent z 200 pracowników zatrudnionychw głównej siedzibie agencji w Minneapolis.

"Nawet pomimo naszych ostatnich sukcesów biznesowych, uznaliśmyza konieczne zmniejszenie zatrudnienia o 18 osób na skutekwycofania budżetów przez naszych obecnych klientów" - czytamy woficjalnym oświadczeniu Fallon.

Cięcia etatów w agencji następują tuż po zatrudnieniu przez niąDarrena Spillera jako dyrektora kreatywnego. Pod koniec czerwcazastąpi on na tym stanowisku Ala Kelly'ego i będzie współpracował zdyrektorem wykonawczym Fallon Chrisem Fosterem.

Wcześniej Spiller był przez 14 lat regionalnym dyrektoremkreatywnym w agencji Publicis Mojo w Melbourne, gdzie pracował przykampaniach takich marek jak Nestle, Nike, Toyota, McDonald's iHertz.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji