'Życie poznaje się smakiem'

5 października w telewizji pojawił się nowy spot reklamowy,promujący markę soków Hortex Classic.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Film nakręcono w formie teledysku z wykorzystaniem aranżacjiprzeboju "Love is in the Air" J.P. Younga.

Reklama opowiada o tym, jak ważny w życiu jest smak - naprzykład smak wiatru na ustach, smak śniegu, owoców, i dlaczegowśród smaków warto wybierać tylko najlepsze, takie jak HortexClassic. Hortex Classic jest dla tych, którzy poszukują w życiuprawdziwych, najlepszych smaków i nie odmawiają sobie przyjemnościdelektowania się oraz wierzą, że życie jest za krótkie, abyrezygnować ze smaku - czytamy w komunikacie.

Spoty możemy oglądać m.in. w głównych stacjach telewizyjnych:TVP, TVN i Polsat.

Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw i z jej strony:Paweł Krzemński - Dyrektor Kreatywny, Michał Jura - DyrektorArtystyczny oraz Wojtek Ciszkiewicz - Copywriter.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu