"Życie Warszawy" jak "Fakt"

Od czwartku Życie Warszawy za złotówkę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydania codzienne - 1 zł., piątkowe wydanie magazynowe, z tygodniami Kulisy, Telewidz i Budować - 2 zł, tyle od czwartku 15 stycznia 2004 r. będzie kosztowało Życie Warszawy.

"Przystępujemy do walki o czytelnika. Mamy dobry zespół, coraz lepszą gazetę, teraz wydawca postanowił dać dodatkowy impuls, który zachęci czytelników do sięgnięcia po ten tytuł" - tłumaczy tę decyzję Dariusz Piekarski, prezes Domu Prasowego sp. o.o., wydawcy Życia Warszawy. "Rozpoczęliśmy w ubiegłym roku od zmian w gazecie, uatrakcyjniliśmy wszystkie dodatki, rozbudowaliśmy dział gospodarczy. Przyjęliśmy nowych dziennikarzy, szefów działów. Mamy nową dyrektor marketingu. Pracujemy nad layautem i zawartością gazety. Wszystkie te działania dadzą się opisać jednym zdaniem - chcemy być ciekawą, dobrą gazetą, po którą chętnie sięgają czytelnicy. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest decyzja wydawcy Życia Warszawy o obniżeniu ceny gazety" - podkreśla Piekarski.

"Zarówno badania przeprowadzone na nasze zlecenie przez firmę GFK Polonia, jak i doświadczenia innych tytułów, także naszych tytułów regionalnych wskazują jasno, że cena jest jednym z ważnych kryteriów wyboru kupowanego tytułu, a 1 zł. jest kwotą, która zdecydowanie wzmaga zainteresowanie gazetą. Chcemy, by czytelnicy mieli szansę sięgnąć po Życie Warszawy" - dodaje Piekarski. "Kolejnym argumentem za zaokrągleniem ceny 1 i 2 zł. jest planowane wiosną wprowadzenie sprzedaży Życia Warszawy w automatach" - zapowiada prezes Piekarski.

Dotychczas Życie Warszawy kosztowało 2 zł - wydanie codzienne i 2,50 zł - piątkowe. Średnia sprzedaż Życia Warszawy w listopadzie 2003 r. wyniosła 24.773. Przychody z reklam w ubiegłym roku wzrosły w porównaniu do roku 2002 r. o 69,1 % według Agora Monitoring (dane niepełne).

Kampania informujaca o zmianie ceny została opracowana przez biuro marketingu wydawnictwa. Materiały autopromocyjne zostaną wzmocnione spotami radiowymi w stacjach ogólnopolskich oraz lokalnych. Hasło wiodące kampanii brzmi "Życie jest za drogie".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"