2,5 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 2”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Drugi sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,47 mln osób. W porównaniu do pierwszego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 520 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest wiceliderem w całym rynku i pierwszy w grupie 16-49.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
2,5 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 2”. TVN liderem w grupie komercyjnej
fot. tvn

„MasterChef Junior 2” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 19 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,47 mln osób, co przełożyło się na 14,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,65 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 2,58 mln widzów.

grafika

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji talent-show stracił 520 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki tejże produkcji oglądało średnio 2,99 mln osób, a ich udział wynosił 17,67 proc. w 4+ oraz 22,69 proc. w 16-49.

W paśmie nadawania „MasterChefa Juniora” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 15,29 proc., nadająca w tym czasie serwisy: sportowy i pogodowy oraz seriale „Blondynka” i „Wojenne dziewczyny”. Za TVN plasują się: Polsat (12,03 proc.; filmy fabularne i pierwszy odcinek 2. edycji „Kabaretu na żywo”) oraz TVP2 (3,79 proc.; filmy, „Kobieta niejedno ma imię” i „Sherlock”).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest TVN, a dalej plasują się Polsat, Jedynka i Dwójka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-idola-spada-z-odcinka-na-odcinek ##

grafika

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej