Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 25 Maja 2017
 
 
 
Rząd przyjął nowelizację ustawy abonamentowej, klienci płatnej tv mają zgłaszać telewizory i płacić abonament
 
Rada Ministrów na posiedzeniu w środę przyjęła projekt nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych przygotowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Projekt zakłada, że operatorzy płatnej telewizji przekażą Poczcie Polskiej zgłoszenia swoich klientów o posiadaniu telewizorów. więcej
 
 
,,Chip" nie zniknie z rynku, byli pracownicy przejęli prawa do marki. Naczelnym Konstanty Młynarczyk
 
Część dziennikarzy zamkniętego miesięcznika „Chip” założyła spółkę L-Space i zawarła umowę licencyjną z CHIP Holding na wydanie serwisu Chip.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Redaktorem naczelnym został Konstanty Młynarczyk, w redakcji jest m.in. Damian Kwiek. więcej
 
 
Bartłomiej Misiewicz będzie miał show w TV Republika, Joanna Lichocka i Jerzy Targalski ze stałymi programami
 
TV Republika wprowadza trzy nowe programy do ramówki. Swoje miejsce dostają Joanna Lichocka (jako gość) i Jerzy Targalski (jako prowadzący) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Stawiamy na bieżący komentarz polityczny, bo on nam się sprawdza - mówi nam Dorota Kania, redaktor naczelna TV Republika. więcej
 
 
Wiktor Świetlik od wczoraj szefem Trójki. ,,Na razie wygładzamy ramówkę"
 
Nowy redaktor naczelny radiowej Trójki, Wiktor Świetlik, w środę pojawił się po raz pierwszy w nowej pracy. Spotkał się z częścią zespołu i zapowiedział, że póki co żadnych ruchów kadrowych nie będzie wykonywał - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na razie wygładzamy ramówkę - mówi nam Świetlik. więcej
 
 
Jacek Kurski telefonicznie wyjaśniał Krzysztofowi Czabańskiemu kulisy Opola. ,,Uznałem to za niewystarczające"
 
Jacek Kurski, prezes TVP zadzwonił do przewodniczącego Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego i próbował wyjaśniać zamieszanie wokół festiwalu w Opolu. Czabańskiemu jednak takie wyjaśnienia nie wystarczyły i poprosił o pisemną informację - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zygmunt Solorz o ustawie abonamentowej: Prawo zabrania udostępniania danych klientów, państwo ma bazę PIT więcej
 
T-Mobile zmienia reklamy: ,,Teraz możesz!" i wolność millenialsów zamiast celebrytów (wideo) więcej
 
Nadawcy chcą likwidacji reklam w TVP. ,,Można wykorzystać nowelizację ustawy abonamentowej" więcej
 
Juliusz Braun: Kurski dał popis totalnej niekompetencji, powinien zostać odwołany więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Account Executive Streetcom
Digital Account Manager Streetcom
Traffic Specialist Media Impact Polska
Operator / Montażysta video Polska Press
Digital Copywriter (senior) Walk
New Business Manager Grupa ZPR Media
Producent Filmowy GPD FILM STUDIO
Copywriter / Art Director Bardzo
Młodszy Konsultant ds. Programów Licencyjnych w TVN TVN
Asystentka /Asystent Dyrektora Departamentu Produkcji TVN
Senior Account Manager Deloitte Digital
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rząd przyjął nowelizację ustawy abonamentowej, klienci płatnej tv mają zgłaszać telewizory i płacić abonament

Rada Ministrów na posiedzeniu w środę przyjęła projekt nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych przygotowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Projekt zakłada, że operatorzy płatnej telewizji przekażą Poczcie Polskiej zgłoszenia swoich klientów o posiadaniu telewizorów. więcej

Bartłomiej Misiewicz będzie miał show w TV Republika, Joanna Lichocka i Jerzy Targalski ze stałymi programami

TV Republika wprowadza trzy nowe programy do ramówki. Swoje miejsce dostają Joanna Lichocka (jako gość) i Jerzy Targalski (jako prowadzący) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Stawiamy na bieżący komentarz polityczny, bo on nam się sprawdza - mówi nam Dorota Kania, redaktor naczelna TV Republika. więcej

Jacek Kurski telefonicznie wyjaśniał Krzysztofowi Czabańskiemu kulisy Opola. ,,Uznałem to za niewystarczające"

Jacek Kurski, prezes TVP zadzwonił do przewodniczącego Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego i próbował wyjaśniać zamieszanie wokół festiwalu w Opolu. Czabańskiemu jednak takie wyjaśnienia nie wystarczyły i poprosił o pisemną informację - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Zamożni Polacy regularnie czytają gazety, ,,Newsweeka" i ,,Politykę" oraz oglądają TVN

Polscy affluenci (czyli zamożne osoby) w swoim zachowaniu w i życiowych postawach w coraz większym stopniu przypominają zachodnie klasy wyższe (oczywiście bez spełniania kryterium urodzenia). Ważniejsze niż klasycznie ostentacyjne symbole statusu stają się wartości postmaterialne, rodzina, czas oraz doświadczenia w kontrze do posiadania - wynika z badania Havas Media Group. więcej

1,1 mln widzów ,,Niani w wielkim mieście". 20,12 mln zł z reklam

Nowy serial „Niania w wielkim mieście” gromadził średnio 1,12 mln osób, o 190 tys. widzów więcej niż produkcja „Powiedz tak!” emitowana w tym paśmie rok temu. Tytuł dał Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 20,12 mln zł. więcej

,,Kuba Wojewódzki" liderem, ale stracił 240 tys. widzów

Najnowszą 22. serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,04 mln osób, czyli o 240 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 12,89 mln zł. więcej

TVP Seriale i Stopklatka TV bezkonkurencyjne wśród stacji filmowo-serialowych (dane za kwiecień)

W kwietniu br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AMC, a liderem spadków był Universal Channel. więcej

Fokus TV rozpoczyna emisję dokumentalnego serialu ,,Weterani. Wyrwani śmierci" (wideo)

W czwartek, 25 maja 2017 roku Fokus TV rozpocznie emisję dokumentalnego serialu „Weterani. Wyrwani śmierci”, który jest produkcją własną stacji. - Wyjątkowa seria opowiadająca historie 8. polskich weteranów z Afganistanu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media. więcej

TLC pokaże dokument ,,Surogatki - kwitnący biznes Indii" w cyklu ,,Andrzej Fidyk poleca"

W czwartek 25 maja br. stacja TLC pokaże film dokumentalny „Surogatki - kwitnący biznes Indii”, który wybrał specjalnie Andrzej Fidyk. więcej

Serial ,,Pensjonat nad rozlewiskiem" jesienią w TVP1

Anna Czartoryska wraca na plan kolejnej części sagi „Nad rozlewiskiem”. Zdjęcia rozpoczną się 6 czerwca, a aktorka nadal będzie się wcielać w postać Pauli. Nowe odcinki będzie możne oglądać na antenie telewizyjnej Jedynki od września. więcej

Maciej Stroiński nowym dyrektorem zarządzającym w Aeroklubie Polskim

Od czerwca Maciej Stroiński obejmie stanowisko sekretarza generalnego i dyrektora zarządzającego w Aeroklubie Polskim. Do końca marca br. był związany z Polsat News. więcej

Kielce przenoszą imprezy z Amfiteatru Kadzielnia zaplanowane na 9 i 10 czerwca, TVP szuka wykonawców

Władze Kielc przełożyły imprezę planowaną w miejskim Amfiteatrze Kadzielnia na 10 czerwca oraz chcą, żeby zaplanowana na 9 czerwca Polska Noc Kabaretowa odbyła się w miejskiej hali. Z kolei Telewizja Polska proponuje różnym wykonawcom występ na jej festiwalu w Kielcach 9 i 10 czerwca. więcej

Wildstein i Cywiński krytykują TVP Info i ,,Wiadomości". ,,Autoparodia propagandy jak za Gierka, zagłaskiwanie władzy"

Publicyści „W Sieci” Bronisław Wildstein i Piotr Cywiński bardzo krytycznie ocenili ostatnie materiały w TVP Info i „Wiadomościach”. - Rolą mediów, zwłaszcza sekcji informacyjnej jest relacjonowanie, a natrętna propaganda przeistacza się w autoparodię - uważa Wildstein. - Odpowiedzialni za politykę informacyjną w TVP sprawiają wrażenie, jakby rywalizowali, kto lepiej potrafi kadzić Prawu i Sprawiedliwości, czy jak kto woli imiennie prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu. Efekt tej „autoparodii” będzie z czasem dokładnie odwrotny - prognozuje Cywiński. więcej

Grupa Blue Ant Media przejmuje Racat Group by wejść na nowe rynki

Kanadyjska grupa medialna Blue Ant Media kupiła operującą w Australii, Nowej Zelandii i Singapurze firmę Racat Group zajmującą się produkcją telewizyjną. Blue Ant chce w ten sposób poszerzyć zasięg swojego biznesu, a założyciel Racat Group David Haslingden zasiądzie w zarządzie kanadyjskiego koncernu.   więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Wiktor Świetlik od wczoraj szefem Trójki. ,,Na razie wygładzamy ramówkę"

Nowy redaktor naczelny radiowej Trójki, Wiktor Świetlik, w środę pojawił się po raz pierwszy w nowej pracy. Spotkał się z częścią zespołu i zapowiedział, że póki co żadnych ruchów kadrowych nie będzie wykonywał - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na razie wygładzamy ramówkę - mówi nam Świetlik. więcej

 
Jacek Kurski telefonicznie wyjaśniał Krzysztofowi Czabańskiemu kulisy Opola. ,,Uznałem to za niewystarczające"

Jacek Kurski, prezes TVP zadzwonił do przewodniczącego Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego i próbował wyjaśniać zamieszanie wokół festiwalu w Opolu. Czabańskiemu jednak takie wyjaśnienia nie wystarczyły i poprosił o pisemną informację - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
ZET Chilli wraca do nazwy Chillizet: nowe logo i wizerunek stacji. ,,Spotkania ze słuchaczami w realu"

Grupa Eurozet przedstawiła nowe logo marki Chillizet, które przez ostatnie cztery lata funkcjonowało pod nazwą Radio ZET Chilli. Nadawca odświeża wizerunek stacji. - Będziemy spotykać się ze słuchaczami także w realu - wyjaśnia Iwona Kostka-Kwiatkowska, redaktor naczelna rozgłośni. więcej

 
Jarosław Sellin: jeśli operatorzy płatnej tv nie przekażą Poczcie Polskiej danych klientów, złamią prawo

Wiceminister kultury Jarosław Sellin zapewniał, że przekazywanie przez dostawców płatnej telewizji danych ich klientów Poczcie Polskiej na potrzeby rejestrowania telewizorów nie narusza przepisów o ochronie danych osobowych ani tajemnicy handlowej. - Abonament w Polsce nie jest zbyt wysoki w porównaniu z innymi krajami europejskimi i ludzie się szybko zorientują, że jedna piąta, czy jedna szósta tej kwoty, którą płacą i tak co miesiąc na telewizję, platformę cyfrową, bądź telewizję kablową to nie jest istotne obciążenie - uważa Sellin. więcej

 
SWS: odwołanie Gottesmana, Dąbrowskiej i Memchesa z Polskiego Radia 24 nie do przyjęcia, liczymy na Pawła Badzio

- Źle się dzieje w radiu PR24. Media publiczne powinny być wzorem rzetelności, obiektywizmu i pluralizmu. Liczymy na Pawła Badzio - napisał zarząd Stowarzyszenia Wolnego Słowa. Skrytykował dymisję Krzysztofa Gottesmana i zakończenie współpracy z Zuzanną Dąbrowską i Filipem Memchesem. więcej

 
Trójka na czele słuchalności we Wrocławiu. TOK FM i Radio Pogoda w czołówce

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu niezmiennie jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, a na piąte miejsce awansowało Radio Pogoda - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Grey Group Polska zajmie się globalną obsługą reklamową PLL LOT

Agencja Grey Group Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT, pokonując w jego finale agencję Y&R. W ramach współpracy, Grey będzie odpowiadać za pełną obsługę marketingową w zakresie wszystkich działań komunikacyjnych w Polsce i na świecie. więcej

PKN Orlen chce zatrudnić agencję od employer brandingu

PKN Orlen planuje zatrudnić do współpracy firmę od employer brandingu, która na jego zlecenie opracuje strategię i komunikację marki jako pracodawcy zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Koncern rozpoczął proces wyboru takiej firmy. więcej

Grand Prix MIXX Awards Europe 2017 dla Mindshare Turkey, Bluerank ze srebrem za reklamę Mitsubishi

Organizacja IAB Europe rozdała nagrody w tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards Europe za najlepsze reklamy. Nagrodą Grand Prix wyróżniono kampanię agencji Mindshare Turkey dla marki Nike. Agencja Bluerank jako jedyny przedstawiciel Polski otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Programmatic Advertising za spersonalizowaną kampanię dla koncernu Mitsubishi. więcej

Mind po wygranym przetargu będzie reklamować Bank Pocztowy

Agencja Mind w wyniku wybranego przetargu zajmie się komunikacją ATL-ową i BTL-ową Banku Pocztowego. Będzie drugą firmą - po Ambasada Brand Communications - pracującą dla banku w tym zakresie. więcej

Sektor gastronomii i turystyki obniżył wydatki reklamowe. Liderem McDonald's przed Amrest (analiza)

W pierwszym kwartale br. reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o ok. 6 mln mniej niż rok wcześniej - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. więcej

Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, The Dumlings i Fisz w pociągowym spocie koncertów ,,Dworzec" od H&M (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca cykl koncertów „Dworzec” organizowany przez sieć sklepów odzieżowych H&M. Akcję - w której biorą udział m.in. Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, The Dumlings, Fisz/Emade, Taco Hemingway i Xxanaxx - przygotowały firmy marketingowe Cut The Mustard i Brave. więcej

Piotr Żyła jako pirat promuje fotele VIP w Multikinie

Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) rozpoczęła kampanię promującą dostępne w niej fotele VIP. Bohaterem akcji jest skoczek narciarski Piotr Żyła, który w reklamach wciela się w różne role, m.in. pirata. więcej

Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje Leasing Swobodny (wideo)

Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) rozpoczął kampanię reklamową oferty Leasing Swobodny. Akcja jest realizowana pod hasłem „Biznes kręci się raz szybciej, a raz wolniej”. więcej

Bebilon w kampanii podkreśla, że jest rekomendowany przez pediatrów

Rozpoczęła się nowa kampania marki Bebilon 2, w której jej producent Nutricia Polska podkreśla, że produkt jest numerem jeden w rekomendacjach pediatrów. Za realizację działań odpowiadają agencje Golden Submarine, Havas Warsaw, MediaCom, VML, K2 Media, Syzygy i Alert Media Communications. więcej

Billboard Martini z Jessiqą Pace znów pojawi się na torze F1 w Monako

Billboard z logo marki Martini i zdjęciem modelki Jessiqi Pace po kilkuletniej przerwie znów pojawi się na torze wyścigów Formuły1 w Monako już w ten weekend. więcej

,,Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro" w kampanii Promedica24

W radiu, prasie, telewizji i internecie ruszyła nowa kampania promocyjna firmy Promedica24, specjalizującej się w organizowaniu pracy za granicą dla opiekunów i opiekunek. Akcję pod hasłem „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro” przygotowały firmy Walk Creative i OMD. więcej

Dziecko w brzuchu mamy w reklamie Nivea na Dzień Matki (wideo)

Ruszyła krótka wizerunkowa kampania reklamowa marki kosmetyków Nivea związana z Dniem Matki. więcej

Katarzyna Bąkowska: z MediaCom Warszawa do Result Media

Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączyła Katarzyna Bąkowska, wzmacniając dział client service. Poprzednio pracowała m.in. w MediaCom Warszawa. więcej

Michał Stradomski dyrektorem handlowym w SEO4.net

Michał Stradomski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego w agencji SEO4.net. Jest to efekt rozszerzenia oferowanych usług i powiększenia zespołu. więcej

Drogerie Ziko z FFW Communication

Przetarg na obsługę social media sieci drogerii Ziko Dermo wygrała agencja FFW Communication. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Chip" nie zniknie z rynku, byli pracownicy przejęli prawa do marki. Naczelnym Konstanty Młynarczyk

Część dziennikarzy zamkniętego miesięcznika „Chip” założyła spółkę L-Space i zawarła umowę licencyjną z CHIP Holding na wydanie serwisu Chip.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Redaktorem naczelnym został Konstanty Młynarczyk, w redakcji jest m.in. Damian Kwiek. więcej

Zamożni Polacy regularnie czytają gazety, ,,Newsweeka" i ,,Politykę" oraz oglądają TVN

Polscy affluenci (czyli zamożne osoby) w swoim zachowaniu w i życiowych postawach w coraz większym stopniu przypominają zachodnie klasy wyższe (oczywiście bez spełniania kryterium urodzenia). Ważniejsze niż klasycznie ostentacyjne symbole statusu stają się wartości postmaterialne, rodzina, czas oraz doświadczenia w kontrze do posiadania - wynika z badania Havas Media Group. więcej

Duży spadek czytelnictwa ,,Faktu". ,,Przegląd Sportowy" wyprzedził ,,Super Express"

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce w okresie od października ub.r. do marca br. był „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszego badania PBC. więcej

Gremi Media: o 34 proc. więcej wpływów z digitalu dzięki e-Kioskowi

W pierwszym kwartale br. wpływy Grupy Gremi Media (wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”) z segmentu cyfrowego były o 34 proc. wyższe niż rok wcześniej, a ich udział w łącznych przychodach spółki wzrósł z 29 do 37 proc. - To efekt długofalowej strategii, w ramach której dywersyfikujemy kanały przychodowe i stawiamy na digital - komentuje Dariusz Bąk, prezes Gremi Media. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko ,,Komputer Świat" na plusie

W lutym 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat”, a na czele spadków znalazł się „Chip”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Chip" nie zniknie z rynku, byli pracownicy przejęli prawa do marki. Naczelnym Konstanty Młynarczyk

Część dziennikarzy zamkniętego miesięcznika „Chip” założyła spółkę L-Space i zawarła umowę licencyjną z CHIP Holding na wydanie serwisu Chip.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Redaktorem naczelnym został Konstanty Młynarczyk, w redakcji jest m.in. Damian Kwiek. więcej

ZnanyLekarz pozyskał 16 milionów euro od inwestorów. ,,Dalsza ekspansja w Ameryce Łacińskiej"

Startup DocPlanner prowadzący w Polsce serwis ZnanyLekarz w najnowszej rundzie finansowania pozyskał od inwestorów 15 milionów euro. - Środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój firmy na obszarze Ameryki Łacińskiej, otworzymy nowe biura w Brazylii i Meksyku. Nie wykluczamy też akwizycji młodych innowacyjnych projektów - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mariusz Gralewski, założyciel  i prezes DocPlanner. więcej

Filip Połoska redaktorem naczelnym Noizz.pl, Paweł Pawelec w europejskich strukturach Ringier Axel Springer Media

Z początkiem czerwca Filip Połoska obejmie funkcję redaktora naczelnego serwisu Noizz.pl (Grupa Onet-RAS Polska). Pełniący ją poprzednio Paweł Pawelec obejmie nowe stanowisko w międzynarodowych strukturach Ringier Axel Springer Media AG. więcej

Grand Prix MIXX Awards Europe 2017 dla Mindshare Turkey, Bluerank ze srebrem za reklamę Mitsubishi

Organizacja IAB Europe rozdała nagrody w tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards Europe za najlepsze reklamy. Nagrodą Grand Prix wyróżniono kampanię agencji Mindshare Turkey dla marki Nike. Agencja Bluerank jako jedyny przedstawiciel Polski otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Programmatic Advertising za spersonalizowaną kampanię dla koncernu Mitsubishi. więcej

Polacy nieufni wobec informacji czytanych w internecie

63 proc. Polaków w różny sposób weryfikuje informacje, które czyta w sieci - wynika z badania IPG Mediabrands. więcej

Aplikacja mobilna Onetu i ,,Gazeta Pisarzy" nagrodzone w INMA Global Media Award

W tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Award nagrody przyznano za dwa projekty z Polski: aplikację mobilną Onet 4.0 udostępnioną przez Grupę Onet-RASP w październiku ub.r., oraz „Gazetę Pisarzy”, specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” z kwietnia ub.r. więcej

Kantar Millward Brown, Facebook i Publicis Media wśród laureatów IAB Europe Research Awards 2017, Gemius ze statuetką za badanie odbioru reklam

Organizacja IAB Europe rozstrzygnęła tegoroczną edycję konkursu IAB Europe Research Awards. Zwycięzcami w swoich kategoriach okazali się między innymi Facebook, Kantar Millward Brown i Publicis Media. Nagrodę otrzymała również firma Gemius w kategorii Audience Measurement za narzędzie gemiusAdReal. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Zamożni Polacy regularnie czytają gazety, ,,Newsweeka" i ,,Politykę" oraz oglądają TVN

Polscy affluenci (czyli zamożne osoby) w swoim zachowaniu w i życiowych postawach w coraz większym stopniu przypominają zachodnie klasy wyższe (oczywiście bez spełniania kryterium urodzenia). Ważniejsze niż klasycznie ostentacyjne symbole statusu stają się wartości postmaterialne, rodzina, czas oraz doświadczenia w kontrze do posiadania - wynika z badania Havas Media Group. więcej

Polacy nieufni wobec informacji czytanych w internecie

63 proc. Polaków w różny sposób weryfikuje informacje, które czyta w sieci - wynika z badania IPG Mediabrands. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marek Magierowski: z Kancelarii Prezydenta RP na wiceministra spraw zagranicznych

Marek Magierowski został powołany na stanowisko wiceministra spraw zagranicznych. Poprzednio był dyrektorem biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP, a wcześniej przez wiele lat dziennikarzem. więcej

Łukasz Dajnowicz: z Komisji Nadzoru Finansowego do Martis Consulting

Łukasz Dajnowicz, który przez ostatnich 12 lat pracował w Komisji Nadzoru Finansowego, dołączył do zespołu agencji Martis Consulting. Doradza m.in. w zakresie komunikacji na rynku finansowym. więcej

Polskie Sieci Energetyczne sondują rynek przed wyborem agencji komunikacyjnej

Polskie Sieci Energetyczne (PSE) rozpoczęły proces rozeznania rynku, by docelowo nawiązać dłuższą współpracę z firmą, która będzie dla tej spółki zajmować się doradztwem komunikacyjnym. Zamierza z nią pracować maksymalnie przez rok. więcej

Katarzyna Polkowska dyrektorem operacyjnym Be Communications

W agencja public relations Be Communications Katarzyna Polkowska objęła nowo utworzoną funkcję dyrektor operacyjnej, a Leszek Dąbrowski awansował na stanowisko konsultanta. więcej

Maciej Stroiński nowym dyrektorem zarządzającym w Aeroklubie Polskim

Od czerwca Maciej Stroiński obejmie stanowisko sekretarza generalnego i dyrektora zarządzającego w Aeroklubie Polskim. Do końca marca br. był związany z Polsat News. więcej

Arla Protein wchodzi na polski rynek. Za strategię odpowiada Partner of Promotion

Arla Foods, producent mleczarski, rozpoczął współpracę z agencją Partner of Promotion. więcej

H+K Strategies wypromuje drugą edycje zawodów ,,Starcie Szlifierzy"

Agencja H+K Strategies odpowiada za działania komunikacyjne wokół drugiej edycji zawodów „Starcie Szlifierzy”, których inicjatorem i organizatorem jest firma 3M. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Technologia 5G w drugiej fazie testów, pierwsze sieci nowej generacji w 2020 roku
Uber zaniżał zarobki kierowców w Nowym Jorku. ,,Oddamy każdego należnego centa"
Mariusz Ziółkowski na czele Tech Data Polska
Plus: Ja+ Abonament za darmo do końca roku lub września
Aplikacja Ubera z opcją wysyłania snapów
 
 
 
GOSPODARKA
 
ZnanyLekarz pozyskał 16 milionów euro od inwestorów. ,,Dalsza ekspansja w Ameryce Łacińskiej"
Gremi Media: o 34 proc. więcej wpływów z digitalu dzięki e-Kioskowi
Sektor gastronomii i turystyki obniżył wydatki reklamowe. Liderem McDonald's przed Amrest (analiza)
Uber zaniżał zarobki kierowców w Nowym Jorku. ,,Oddamy każdego należnego centa"
Wzrost gospodarczy w 2017 roku może się zbliżyć do 4 proc. ,,Nie jest to początek boomu gospodarczego"
Inwestycje polskich przedsiębiorstw ciągle w impasie
10 sposobów na wkład własny na zakup mieszkania bez gotówki
31 maja mija termin wpłaty nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Serial ,,Pensjonat nad rozlewiskiem" jesienią w TVP1
"Nieboskłon" - hymn Męskiego Grania 2017 grają Brodka, Organek i Rogucki
"Fever" - nowy serial BBC. Elisabeth Moss zaraża durem brzuszny
Shia LaBeouf w filmie "Borg/McEnroe" walczy na korcie
Drugi sezon serialu "Kaznodzieja" w Nowym Orleanie
Klony walczą razem w "Orphan Black"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj