Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 13 Czerwca 2017
 
 
 
Jesienią polska edycja "Vogue". Redaktorem naczelnym ma zostać Filip Niedenthal
 
Za kilka miesięcy na rynku pojawi się polska wersja magazynu "Vogue". Licencję na wydawanie go w Polsce miał kupić Sebastian Kulczyk. Redaktorem naczelnym zostanie najprawdopodobniej Filip Niedenthal - dowiaduje się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP przejęła licencję na ,,Jaka to melodia?". Kurski: złożyliśmy Janowskiemu propozycję, nikt go nie zwalnia
 
Telewizja Polska przejęła prawo do realizacji formatu „Name That Tune”, na podstawie którego powstaje teleturniej „Jaka to melodia?”. - To wielki sukces mojej prezesury, po blisko 20 latach pominęliśmy producenta i ograniczyliśmy koszty - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Nowy serial Tadeusza Lampki w jesiennej ramówce TV Puls
 
Telewizja Puls we współpracy z firmą Artrama produkuje nowy serial fabularny, do którego zdjęcia ruszą już pod koniec tego miesiąca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji na antenie TV Puls odbędzie się w jesienią br. więcej
 
 
Posłowie PO rezygnują z udziału w programach Telewizji Polskiej. ,,Nie chcemy być mięsem armatnim"
 
Posłowie Platformy Obywatelskiej rezygnują z uczestnictwa w programach publicystycznych Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie mamy ochoty występować w charakterze mięsa armatniego, telewizja publiczna nie gra z nami fair  - mówi nam Jan Grabiec, rzecznik prasowy PO. więcej
 
 
Ludzie nie uwierzą bogatej korporacji jak Avon, niezależnie od tego jaka jest prawda (opinie)
 
W takich sytuacjach po prostu nie ma szans, by publiczność uwierzyła bogatej firmie, a nie osobie z rakiem. Jakakolwiek jest prawda. Nie warto forsować swojej wersji wydarzeń, bo już samo zasygnalizowanie przez korporację, że prawda może być inna - wywołuje furię i tsunami hejtu. Lepiej skupić się na próbie zbliżenia z osobą poszkodowaną, by uniknąć eskalacji konfliktu. Tego typu stratę wizerunkową da się odbudować, ale proces ten będzie rozciągnięty w czasie - wpływ informacji o zwolnionych, chorych na nowotwór kobietach na wizerunek firmy Avon komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji PR. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dane z dekoderów Netii to nie reprezentatywne badanie."Świadome mijanie się z prawdą" (opinie) więcej
 
,,Diagnoza" z Mają Ostaszewską jesienią w TVN. ,,Tajemnicę odkryjemy odcinek po odcinku" (tylko u nas zdjęcia) więcej
 
Onet zwiększa przewagę nad Wirtualną Polską, mocno w dół Cda, Ceneo i Filmweb (Gemius/PBI z maja) więcej
 
TVP ma własny pomiar oglądalności tv. Kurski: Wyniki szokująco inne, panel Nielsena jak yeti więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
UX Designer/Analyst Onet.pl
Business Development Manager Onet.pl
ACCOUNT MANAGER Saatchi & Saatchi IS
Producent ds. Promocji Antenowej Telewizja Puls
Grafik TVN
SENIOR ACCOUNT MANAGER (digital) Saatchi & Saatchi IS
Senior Agency Sales Executive Onet.pl
Communications Specialist Media Impact Polska
Digital Mediaplanner FFW Communication
Specjalista ds. promocji w miesięczniku ZNAK Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK sp. z o.o. / Miesięcznik ZNAK
Digital Account Manager Streetcom
Digital Account Executive Streetcom
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP przejęła licencję na ,,Jaka to melodia?". Kurski: złożyliśmy Janowskiemu propozycję, nikt go nie zwalnia

Telewizja Polska przejęła prawo do realizacji formatu „Name That Tune”, na podstawie którego powstaje teleturniej „Jaka to melodia?”. - To wielki sukces mojej prezesury, po blisko 20 latach pominęliśmy producenta i ograniczyliśmy koszty - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Nowy serial Tadeusza Lampki w jesiennej ramówce TV Puls

Telewizja Puls we współpracy z firmą Artrama produkuje nowy serial fabularny, do którego zdjęcia ruszą już pod koniec tego miesiąca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji na antenie TV Puls odbędzie się w jesienią br. więcej

Posłowie PO rezygnują z udziału w programach Telewizji Polskiej. ,,Nie chcemy być mięsem armatnim"

Posłowie Platformy Obywatelskiej rezygnują z uczestnictwa w programach publicystycznych Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie mamy ochoty występować w charakterze mięsa armatniego, telewizja publiczna nie gra z nami fair  - mówi nam Jan Grabiec, rzecznik prasowy PO. więcej

140 tys. widzów ,,Brutalna prawda. Durczok ujawnia" w Polsat News. Co dalej z programem?

Nowy program „Brutalna prawda. Durczok ujawnia” gromadził średnio 141 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 401 tys. zł. Jeszcze nie zapadła decyzja w sprawie kontynuacji audycji. więcej

Program Bronisława Wildsteina porażką TVP2. Audycję śledziło tylko 170 tys. widzów

Nowy autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina „Południk Wildsteina” oglądało średnio 170 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, które pokazywały wówczas powtórki. Wpływy z reklam wyniosły 812 tys. zł. więcej

16 czerwca Eska TV na MUX-1 zastąpi 8TV. Tego samego dnia ruszy Eska TV Extra

Grupa ZPR Media poinformowała, że w piątek, 16 czerwca br. Eska TV wróci do naziemnej telewizji cyfrowej. Tym samym 8TV zniknie z rynku, a obecne miejsce Eski TV u operatorów płatnej telewizji zajmie nowy kanał Eska TV Extra. więcej

,,Barwy szczęścia" hitem TVP2. Serial zarobił 126,18 mln zł z reklam

Serial „Barwy szczęścia” w sezonie 2016/2017 śledziło 3,30 mln osób. Produkcja straciła 180 tys. widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 126,18 mln zł. więcej

Telewizja Polska nie rezygnuje z Mazurskiej Nocy Kabaretowej. ,,Paka": transmisji w TVP nie będzie

Telewizja Polska podtrzymuje gotowość przeprowadzenia transmisji tegorocznej Mazurskiej Nocy Kabaretowej w Mrągowie. - Transmisji w TVP nie będzie - twierdzi Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej „Paka”, organizator imprezy, nie ujawniając powodów tej decyzji. więcej

1,9 mln widzów wiosennych odcinków ,,Jakiej to melodii?". TVP1 liderem rynku

W wiosennym sezonie teleturniej „Jaka to melodia?” oglądało średnio 1,91 mln osób. Teleturniej Roberta Janowskiego dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była dopiero trzecia. więcej

Udany tydzień Polsatu. 8 mln widzów meczu Polska-Rumunia

Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był mecz Polska-Rumunia, a na podium znalazły się jeszcze „Barwy szczęścia” i „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

VoD i kanały w internecie alternatywą dla widzów niechętnych abonamentowi rtv

Posłowie w sejmowej komisji kultury i środków przekazu pochylą się nad dwoma projektami nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych. Propozycja ministerstwa kultury nie uwzględnia jednak usług internetowych, dzięki którym można legalnie oglądać telewizję na żywo oraz filmy, seriale i programy telewizyjne na żądanie - bez rejestracji telewizora i bez domniemania o posiadaniu odbiornika. więcej

TVP Info przez cały weekend ujawniało podsłuchane rozmowy z ks. Sową, TVN i Polsat o nich milczą

Od piątku do niedzieli TVP Info publikowało fragmenty podsłuchanych rozmów z udziałem ks. Kazimierza Sowy, polityków PO i PSL oraz biznesmena Jerzego Mazgaja. W niedzielę późnym wieczorem wyemitowało nagrania w całości. Za to w ogóle nie poinformowano o nich w TVN24 i Polsat News. więcej

ZPR Media i PISF uruchamiają Centrum Premier Dokumentalnych

Wystartował wspólny projekt Grupy ZPR Media i Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej pod nazwą Centrum Premier Dokumentalnych. Podmioty chcą współpracować z polskim środowiskiem twórców form dokumentalnych i animacji. więcej

Nuta.TV w ofercie platformy nc+

W poniedziałek, 12 czerwca 2017 roku muzyczny kanał Nuta.TV został udostępniony wszystkim abonentom platformy nc+. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
VoD i kanały w internecie alternatywą dla widzów niechętnych abonamentowi rtv

Posłowie w sejmowej komisji kultury i środków przekazu pochylą się nad dwoma projektami nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych. Propozycja ministerstwa kultury nie uwzględnia jednak usług internetowych, dzięki którym można legalnie oglądać telewizję na żywo oraz filmy, seriale i programy telewizyjne na żądanie - bez rejestracji telewizora i bez domniemania o posiadaniu odbiornika. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska

Maciej Mitoraj, który pełnił funkcję dyrektora marketingu i rozwoju po dwóch latach pracy odchodzi z sieci sklepów Żabka Polska. więcej

Orlen przez trzy lata sponsorem Polskiego Związku Kolarskiego

PKN Orlen podpisał umowę, w ramach której do 2020 roku będzie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego. Umowa obejmie m.in. igrzyska olimpijskie w 2020 roku, dotyczy również kolarstwa młodzieżowego. więcej

Filip Chajzer podejmuje ,,Wyzwanie Smaku Pepsi"

PepsiCo Poland rusza z coroczną akcją „Wyzwanie Smaku Pepsi”. Ambasadorem tegorocznej edycji zabawy został prezenter telewizyjny Filip Chajzer. więcej

,,Nasza wizja luksusu" - Arkadiusz Jakubik w reklamie Volvo S90 (wideo)

Trwa kampania reklamowa samochodu Volvo S90 pod hasłem „Nasza wizja luksusu”. Lektorem w spocie jest aktor Arkadiusz Jakubik. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey Worldwide, WhiteBits i Mindshare Polska. więcej

Mateusz Gessler reklamuje blendery Bosch jako ,,wszechrobiące" (wideo)

Pod hasłem „Blender wszechrobiący. Dla bliskich zrobi wszystko” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa blenderów Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z udziałem Mateusza Gesslera. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Walk, Prime Movers, OMD i Insignia. więcej

Przelew na spływie kajakowym w kampanii aplikacji IKO od PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął kampanię reklamującą jego usługi bankowości mobilnej oparte na aplikacji IKO, dostępne bezpłatnie z Kontem za Zero. Akcję przygotowały i realizują Agencja Warszawa i Havas Media. więcej

Plushak z dziewczyną na skuterze promuje Plush na Kartę i Plush Abo (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa ofert Plush na Kartę i Plush Abo z udziałem Plushaka, brand hero marki Plush. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP i Vizeum. więcej

Nałęczowianka zabiera w wirtualną podróż w czasie do uzdrowiska (wideo)

Marka wody mineralnej Nałęczowianka w nowej kampanii świętuje 200 rocznicę zbadania właściwości wody z Nałęczowa. W reklamie zabiera widzów w wirtualną podróż do tego uzdrowiska. Za realizację działań odpowiadają firmy Nairobia, Creativa Design, Dobro Platige, MEC,  Publicis i Q&A Communication. więcej

Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)

W nowej globalnej kampanii reklamowej marki Finish (środki do zmywarek) - „I love doing dishes” - firma Reckitt Benckiser opowiada w formie musicalu o nienawiści do zmywania naczyń. Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy z Londynu. więcej

Rusza konkurs dla e-sportowców Intel Grand Slam. Do wygrania milion dolarów

Intel został globalnym partnerem technicznym ESL - największej na świecie firmy zajmującej się e-sportem. Współpraca zakłada dostarczenie technologii dla turniejów e-sportowych organizowanych przez ESL. Jej celem będzie zapewnienie najlepszych warunków technicznych zarówno graczom, jak i ich fanom e-sportu. Firmy ogłosiły także wspólny konkurs Intel Grand Slam, gdzie na zwycięzców czeka milion dolarów. więcej

Kia promuje modele Sportage i Sorento w ofercie dla biznesu (wideo)

Kia Motors Polska w nowej kampanii promuje dwa modele SUV: Sportage i Sorento ze specjalną ofertą skierowaną do przedsiębiorców. Za realizację działań odpowiadają Interactive Partners i Havas Media. więcej

Canon z FFW Communication w social media

Agencja FFW Communication wygrała przetarg na prowadzenie działań w social media i obsługę digital dla marki Canon. więcej

 
 
 
PRASA
 
Jesienią polska edycja "Vogue". Redaktorem naczelnym ma zostać Filip Niedenthal

Za kilka miesięcy na rynku pojawi się polska wersja magazynu "Vogue". Licencję na wydawanie go w Polsce miał kupić Sebastian Kulczyk. Redaktorem naczelnym zostanie najprawdopodobniej Filip Niedenthal - dowiaduje się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Kowalczyk dyrektorem generalnym ds. komercyjnych w Gremi Media

Marcin Kowalczyk objął w Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) nowo utworzoną funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych. Z firmą jest związany od 10 lat. więcej

,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Claudia" z największym wzrostem

W pierwszym kwartale br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, a na czele spadków znalazł się „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

PMPG Polskie Media kontra Media Works. "Wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej"

Prokuratura Rejonowa w Warszawie sprawdzi, czy osoby zarządzające grupą spółek Media Works przywłaszczyły sobie pieniądze i zlecenia po tym, gdy ich firma została przejęta przez PMPG Polskie Media. Śledztwo wszczęto właśnie na wniosek PMPG. więcej

,,The Guardian" szuka oszczędności: przejdzie na mniejszy format i zamknie własną drukarnię

Według nieoficjalnych informacji brytyjski dziennik „The Guardian” planuje zmianę formatu papierowego wydania gazety z berlinera na mniejszy tabloid. Wydawca zamierza też zamknąć własną drukarnię, a druk dziennika powierzyć zewnętrznemu partnerowi. Te działania mają przynieść Guardian News & Media oszczędności w obliczu słabnącej sprzedaży. więcej

Piotr Łysek za Marcina Kowalczyka prezesem e-Kiosku

Piotr Łysek, poprzednio będący w radzie nadzorczej e-Kiosku, został powołany na stanowisko prezesa tej firmy. Zastąpił na nim Marcina Kowalczyka. Zdecydowała o tym Gremi Media, większościowy akcjonariusz e-Kiosku. więcej

Julia Banaś na okładce "Viva! Moda"

We wtorek, 13 czerwca, do sprzedaży trafi nowy numer magazynu "Viva! Moda" (Edipresse Polska). Pismo ma 188 stron, a na okładce znalazła się modelka Julia Banaś w sesji z greckiej wyspy Santorini. więcej

Specjalnie wydanie "Gazety Wyborczej" na Boże Ciało

"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowuje na Boże Ciało specjalne, poszerzone o 16 stron wydanie dziennika. Będzie dostępne w sprzedaży od środy, 14 czerwca. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,W Sieci" i wPolityce.pl uruchamiają telewizję internetową wPolsce.pl

W najbliższy poniedziałek wystartuje serwis w wPolsce.pl tworzony przez zespół tygodnika „W Sieci” i serwisu wPolityce.pl (oba należą do firmy Fratria). - To telewizja - na razie internetowa, ale mamy nadzieję, że z czasem: dalej, szerzej. Uważamy, że wśród stacji telewizyjnych jest miejsce, potencjał i przede wszystkim potrzeba, żeby ten przekaz był jak najbardziej prawdziwy - zapowiedział Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. więcej

Postawiono zarzuty za pirackie transmisje z KSW na Facebooku

Prokuratura Okręgowa w Warszawie skierowała akt oskarżenia przeciw Pawłowi K., który na Facebooku jesienią ub.r. nielegalnie udostępniał streamingi z dwóch gal KSW transmitowanych przez Cyfrowy Polsat w systemie pay-per view. Mężczyźnie grozi do dwóch lat więzienia. więcej

UOKiK ostrzega przed oszukańczymi serwisami pożyczkowymi od IP Group, zablokował ponad 40 domen

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie przed firmą IP Group należącą do Roberta Kałuży, która wyłudza pieniądze osobom chcącym wziąć pożyczkę gotówkową w internecie. UOKiK zablokował już ponad 20 stron prowadzonych przez spółkę. więcej

Facebook stawia na Grupy, będą lepiej widoczne i łatwiej dostępne dla użytkowników

Facebook rozpoczął testy związane z sekcją Grupy w swoim serwisie. W założeniach ten segment pojawi się w bardziej wyraźnym niż dotąd miejscu, a stworzenie własnej czy przystąpienie do istniejącej już Grupy będzie łatwiejsze niż dotąd. Budowanie facebookowych wspólnot użytkowników jest dla Marka Zuckerberga kolejnym krokiem w angażowaniu internautów w jego serwis. więcej

Facebook planuje sprzedaż subskrypcji przez wydawców na platformie Instant Articles

Do końca 2017 roku Facebook udostępni wydawcom opcję pozwalającą na wykupienie subskrypcji w ich serwisach bezpośrednio z poziomu mobilnej aplikacji. Być może taka możliwość będzie dotyczyła jedynie mediów publikujących na platformie Instant Articles. więcej

Cinkciarz.pl wprowadza międzynarodową markę Conotoxia (wideo)

Grupa kapitałowa Cinkciarz.pl, z myślą o klientach poza Polską, wprowadza na rynek markę Conotoxia. Wkrótce będą oni mogli korzystać z dedykowanej dla nich domeny Conotoxia.com. więcej

Kolporter wprowadza do sprzedaży doładowania na Steam

W ofercie saloników prasowych Kolporter pojawiły się doładowania do platformy internetowej Steam skierowanej do użytkowników gier komputerowych. więcej

Morizon startuje z emisją nowych akcji, chce wejść Główny Rynek GPW

Internetowa platforma Morizon zajmująca się pośrednictwem na rynku nieruchomości opublikował prospekt emisyjny związany z emisją nowych akcji i wejściem firmy na główny rynek GPW. Zapisy dla inwestorów indywidualnych potrwają od 13 do 21 czerwca 2017 roku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ludzie nie uwierzą bogatej korporacji jak Avon, niezależnie od tego jaka jest prawda (opinie)

W takich sytuacjach po prostu nie ma szans, by publiczność uwierzyła bogatej firmie, a nie osobie z rakiem. Jakakolwiek jest prawda. Nie warto forsować swojej wersji wydarzeń, bo już samo zasygnalizowanie przez korporację, że prawda może być inna - wywołuje furię i tsunami hejtu. Lepiej skupić się na próbie zbliżenia z osobą poszkodowaną, by uniknąć eskalacji konfliktu. Tego typu stratę wizerunkową da się odbudować, ale proces ten będzie rozciągnięty w czasie - wpływ informacji o zwolnionych, chorych na nowotwór kobietach na wizerunek firmy Avon komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji PR. więcej

Agata Dorożuk rzecznikiem prasowym Nest Banku

Agata Dorożuk zaczęła pracę jako rzecznik prasowy Nest Banku. Wcześniej pracowała m.in. w Banku Gospodarstwa Krajowego, Partner of Promotion i MSL Group. więcej

Roots PR wypromuje markę Saturn

Agencja Roots PR rozpoczęła współpracę z marką Saturn, która należy do grupy MediaMarktSaturn Polska. Będzie odpowiadać za działania PR marki. więcej

Linkleaders rozszerza obsługę Capgemini i Fujitsu

Agencja Linkleaders poszerza współpracę ze swoimi dotychczasowymi klientami: Capgemini i Fujitsu. W przypadku pierwszej zajmie się dodatkowo prowadzeniem kanałów w social mediach, a dla drugiej będzie świadczyć usługi PR korporacyjnego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Xbox One X od Microsoftu z grami w jakości 4K za 499 euro
Plushak z dziewczyną na skuterze promuje Plush na Kartę i Plush Abo (wideo)
Uber zaoferuje rejsy łodziami UberBoat w Chorwacji (wideo)
Lenovo: nowe smartfony Moto E4 i Moto E4 Plus (wideo)
Smartfon ZTE Blade A612 z baterią 4000 mAh w Polsce od 1 zł
Manta: trzy nowe kamerki sportowe 4K za 299-449 zł
Telefony komórkowe przyciągają pioruny w czasie burzy? ,,Dla sprzętu elektronicznego wyładowania atmosferyczne stanowią poważne zagrożenie"
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKiK ostrzega przed oszukańczymi serwisami pożyczkowymi od IP Group, zablokował ponad 40 domen
Uber zaoferuje rejsy łodziami UberBoat w Chorwacji (wideo)
"Project Black S" - Pirelli z Infinity
Przecena brytyjskiego funta. Życie na Wyspach stanie się droższe
Cinkciarz.pl wprowadza międzynarodową markę Conotoxia (wideo)
Boom na pracę sezonową. W tym roku wynagrodzenia będą wyższe
Morizon startuje z emisją nowych akcji, chce wejść Główny Rynek GPW
Co czwartą złotówkę wydajemy na utrzymanie mieszkania
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy serial Tadeusza Lampki w jesiennej ramówce TV Puls
Nowe zdjęcia serialu "Gra o tron 7"
ZPR Media i PISF uruchamiają Centrum Premier Dokumentalnych
Piąty sezon serialu "Ray Donovan" (wideo)
Film "Wonder Woman" lepszy od "Mumii"
,,Umrzeć ze śmiechu" w HBO GO
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj