Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 23 Czerwca 2017
 
 
 
Koniec serwisu VUMag.pl. Onet stawia na Ofeminin
 
Grupa Onet-RAS Polska zawiesiła wydawanie serwisu luksusowego dla kobiet VUMag.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Za decyzją stoją argumenty biznesowe. W segmencie marek kierowanych do kobiet koncentrujemy się obecnie na Ofeminin - uzasadnia Marta Badurek, szefowa segmentu women&lifestyle w firmie. więcej
 
 
53 procent Polaków ma zaufanie do mediów, najpopularniejszym źródłem newsów TVN
 
Według opublikowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism raportu „Digital News Report 2017” Polska jest w czołówce krajów, w których obywatele ufają informacjom dostarczanym przez media. 16 procent użytkowników płaci za dostęp do newsów, a najpopularniejszym dostawcą informacji wśród Polaków są TVN i Onet.   więcej
 
 
Instytut Nowych Mediów wprowadza magazyn ,,Wszystko co najważniejsze". Prof. Michał Kleiber redaktorem naczelnym
 
We wrześniu na rynku zadebiutuje tygodnik opinii „Wszystko co najważniejsze”, wydawany przez Instytut Nowych Mediów. - Budowa wysokojakościowego medium i tworzenie wokół tego społeczności mądrych ludzi warte są wsparcia i zaangażowania - tłumaczy Wirtualnemedia.pl prof. Michał Kleiber, redaktor naczelny pisma. więcej
 
 
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
 
Od stycznia do maja br. reklamodawcy wydali w tradycyjnych mediach 2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2016 roku. O ponad 50 proc. nakłady na reklamę zwiększyli w tym okresie Volkswagen Group Polska i Natur Produkt Zdrovit. Z kolei Unilever Polska i Orange Polska zredukowali budżety niemal o jedną trzecią. więcej
 
 
Przeciętny Polak ogląda telewizję przez 4 godz. i 36 min dziennie
 
W okresie od stycznia do maja 2017 roku średni dobowy czas oglądania telewizji przez przeciętnego Polaka w wieku 4+ wyniósł 4 godziny i 36 minut - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Publicis Groupe rezygnuje - cios dla organizatorów konkursów. ,,Mentalność excela, uciekną kreatywni" więcej
 
TVP zwróci Opolu 400 tys. zł dofinansowania festiwalu. Zapłaci 160 tys. za organizację, dostanie 200 tys. zł za reklamy więcej
 
,,Vogue Polska" wejdzie na rynek w I kwartale 2018. Naczelnym Filip Niedenthal więcej
 
nc+ promuje ofertę dla seniorów. Zgodne z prawem ominięcie abonamentu RTV więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Junior / Traffic Manager Gremi Media
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Analityk Biznesowy Allegro
Technik emisji Grupa Wirtualna Polska
Digital Communication Planner Buyer MEC
TV Planner Buyer MEC
Redaktor Video Grupa ZPR Media
Reporter TVN
Ad Sales Analyst, CEE Viacom International Media Networks
Oświetleniowiec Onet.pl
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Business Development Manager Onet.pl
UX Designer/Analyst Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Przeciętny Polak ogląda telewizję przez 4 godz. i 36 min dziennie

W okresie od stycznia do maja 2017 roku średni dobowy czas oglądania telewizji przez przeciętnego Polaka w wieku 4+ wyniósł 4 godziny i 36 minut - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. więcej

Rada Mediów Narodowych zaniepokojona "atakami" polityków wobec dziennikarzy, szczególnie TVP

Rada Mediów Narodowych podczas czwartkowego posiedzenia przyjęła dokument, w którym wyraża zaniepokojenie agresywnymi zachowaniami polityków względem dziennikarzy. Za przyjęciem dokumentu zagłosowali tylko trzej członkowie związani z PiS. więcej

Telewizja Polska: nie przepłacamy artystów, którzy mają wystąpić na festiwalu w Opolu

Telewizja Polska zapewniła, że wykonawcom, którym proponuje występ na festiwalu w Opolu, oferuje wynagrodzenia zbliżone do stawek rynkowych, a nie 10-krotnie wyższe. Nadawca nie zamierza komentować finansowych szczegółów umowy z władzami Opola. więcej

TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, HGTV zyskało najwięcej

W maju 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Polskie zabójczynie" jesienią w CI Polsat

Wystartowały prace na planie cyklu dokumentalnego „Polskie zabójczynie”. Jesienią program zadebiutuje w CI Polsat (A+E Networks). więcej

,,Spółka Zoo" - nowy program w Zoom TV

W sobotę 1 lipca br. na antenie Zoom TV zadebiutuje program edukacyjno-przyrodniczy „Spółka Zoo”. więcej

Pablo Picasso w drugim sezonie serialu "Geniusz"

Wybitny hiszpański malarz, Pablo Picasso, będzie bohaterem drugiego sezonu serialu "Geniusz" ("Genius"), który realizuje stacja National Geographic. więcej

Wystartowały zdjęcia do ,,O mnie się nie martw 7". Emisja jesienią w TVP2

W czwartek, 15 czerwca br. w Warszawie rozpoczęły się zdjęcia do siódmej serii „O mnie się nie martw”. Nowe odcinki serialu widzowie Dwójki zobaczą w jesiennej ramówce br. więcej

Siódmy sezon serialu "Gra o tron". Nowy trailer

- Nadchodzi wojna - takie hasło powinna mieć nadchodząca odsłona "Gry o tron". Tak przynajmniej wynika z najnowszej zapowiedzi serialu telewizji HBO. więcej

Jerzy Owsiak do Jacka Kurskiego: jest pan oszustem medialnym nie pokazując WOŚP, zawiadamiam KRRiT

Prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak skrytykował Telewizję Polską za brak informacji o ostatnich działaniach WOŚP. Zapowiedział, że zawiadomi o tym Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. - Panie Kurski, jest pan oszustem medialnym i w sposób karygodny dysponuje Pan moimi pieniędzmi na TVP - napisał do Jacka Kurskiego. więcej

Drużyna Grupy Polsat pobiegnie w III Biegu Konstancińskim. Transmisja w Polsat News

W niedzielę, 25 czerwca drużyna złożona z pracowników Telewizji Polsat, Cyfrowego Polsatu i Plusa wystartuje w III Biegu Konstancińskim im. Piotra Nurowskiego. Sponsorem strategicznym tegorocznego biegu jest operator sieci Plus, a patronem medialnym tego wydarzenia został Polsat News. więcej

TVP3 z wyższą pozycją w nc+

Od 30 czerwca br. TVP3 - kanał regionalny telewizji publicznej - zostanie udostępniony abonentom platformy satelitarnej nc+ na wyższej, 41 pozycji w elektronicznym przewodniku po programach (EPG) operatora. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska i Tadeusz Płużański rano w Polskim Radiu 24 za Wiktora Świetlika i Krzysztofa Świątka

Szefowa „Pytania na śniadanie” w TVP2 Katarzyna Adamiak-Sroczyńska i publicysta „Super Expressu” Tadeusz Płużański dołączyli do grona gospodarzy porannego pasma w Polskim Radiu 24. Zastąpili w tym paśmie Wiktora Świetlika i Krzysztofa Świątka. więcej

 
,,Powstanie Rock Radia", ,,Lato na bogato", ,,Klasyczna 10" i ,,Przystanek Rocka" w wakacyjnej ramówce Rock Radia

W poniedziałek, 26 czerwca br. na antenie Rock Radia wystartuje wakacyjna ramówka. W ofercie stacji znajdują się takie audycje jak letnia odsłona porannego „Powstania Rock Radia”, „Lato na bogato”, „Klasyczna 10” i „Przystanek Rocka”. więcej

 
Sejm przyjął głosami PiS sprawozdanie z działalności RMN i KRRiT

W czwartek Sejm głosami posłów PiS przyjął informację o działalności Rady Mediów Narodowych oraz sprawozdanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z działalności w ubiegłym roku. Opozycja głosowała przeciw. więcej

 
RMF FM, Trójka i TOK FM dominują w Krakowie

Liderem rynku radiowego w Krakowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie stacje, jak: Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Nowa składanka przebojów na lato od Radia ZET

W sobotę 24 czerwca br. w sprzedaży pojawi się dwupłytowa składanka Radia ZET (Eurozet) z czterdziestoma największymi hitami na lato. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)

Od stycznia do maja br. reklamodawcy wydali w tradycyjnych mediach 2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2016 roku. O ponad 50 proc. nakłady na reklamę zwiększyli w tym okresie Volkswagen Group Polska i Natur Produkt Zdrovit. Z kolei Unilever Polska i Orange Polska zredukowali budżety niemal o jedną trzecią. więcej

Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes. Na shorlistach agencje Bardzo, FCB i DDB&tribal

Polskie agencje otrzymały sześć kolejnych nominacji na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions. O statuetki Lwów powalczą agencje Bardzo, FCB Warsaw i DDB&Tribal Warszawa. więcej

Firmy angażujące się w sponsoring coraz lepiej oceniane, Orlen najbardziej znanym sponsorem

W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w sponsoring nie angażują. Nieco więcej respondentów deklaruje też, że fakt sponsorowania przez daną firmę wydarzeń sportowych lub kulturalnych zachęciłby ich do zakupu produktów tej firmy lub skorzystania z jej usług - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Facebook, Google i najwięksi marketerzy będą walczyć ze stereotypami w reklamie

Koncerny Unilever, WPP, IPG, Facebook, Google, Mars, Microsoft oraz J&J wspólnie z UN Women ogłosiły start projektu Unstereotype Alliance, w ramach którego firmy będą walczyć ze stereotypowym postrzeganiem płci w działaniach marketingowych. więcej

Wojciech Mecwaldowski jako milioner drukujący marzenia reklamuje HP Deskjet GT 5820 (wideo)

Ruszyła kampania z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego promująca urządzenie typu all-in-one HP Deskjet GT 5820. Jest realizowana pod hasłem „Do wielkich i małych projektów”. więcej

"Find your magic" - "Sokół" w nowej kampanii Axe (wideo)

Ruszyła nowa kampania marki kosmetyków Axe (Unilever Polska), której bohaterem jest Wojciech "Sokół" Sosnowski. Akcję pod hasłem "Find your magic" przygotowały firmy DDB&Tribal, Papaya, Mindshare i Ateleir PR. więcej

Elżbieta Bielakowska: z MediaCom Warszawa do Mediavest

Elżbieta Bielakowska, poprzednio business manager digital head w domu mediowym MediaCom Warszawa, objęła stanowisko digital communications managera w agencji mediowej Mediavest należącej do Publicis Media. więcej

,,Piękniej od słońca!" - Soraya reklamuje kosmetyki do opalania

W mediach rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż odświeżonej linii kosmetyków do opalania Soraya (produkowanych przez Orkla Care). Za realizację działań odpowiadają agencje The Digitals i UM. więcej

Focus Media Group: Szymon Nessel dołączył, Michał Korczak awansował

Szymon Nessel zaczął pracę w dziale strategii firmy marketingowej Focus Media Group. Natomiast Michał Korczak awansował tam na stanowisko deputy strategy directora. więcej

Facebook: nowe narzędzia dla reklamodawców

Facebook wprowadził nowe możliwości optymalizacji kampanii prowadzonych za pośrednictwem Audience Network, Instant Articles oraz reklam in-stream. więcej

17 Lwów na festiwalu Cannes Lions dla kampanii "Like My Addiction (Louise Delage)"

W czasie Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 17 nagród w pięciu kategoriach zdobyła kampania społeczna "Like My Addiction (Louise Delage)", zwracająca uwagę na alkoholizm wśród młodych osób. Tym samym, obok „#MeetGraham”  jest najbardziej nagradzaną kreacją na tegorocznej edycji konkursu. Za jej przygotowanie odpowiada paryska agencja BETC. więcej

Biuro Podróży Reklamy pracuje z Muzeum POLIN przy filmie ,,Obcy w domu. Wokół Marca '68" (wideo)

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN wybrało agencję Biuro Podróży Reklamy do współpracy przy promocji filmu „Obcy w domu. Wokół Marca ‘68”. więcej

Motorola rekrutuje programistów w nowej kampanii ,,A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem?"

Motorola Solutions wystartowała z nową kampanią zachęcającą programistów do pracy w firmie pod hasłem „A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem?”. Akcja obejmuje działania outdoorowe na terenie Krakowa, reklamy online i komunikację w social media. Za linię kreatywną kampanii, działania w internecie oraz współpracę z mediami odpowiada agencja PR Inspiration. więcej

"Lato pachnie..." w kampanii Kolastyny

Ruszyła główna faza zintegrowanej kampanii marki Kolastyna dla produktów z kategorii pielęgnacji słonecznej. Akcję pod hasłem "Lato pachnie..." przygotowała agencja V&P. więcej

,,Akademia Zdrowego Brzuszka" w kampanii edukacyjnej Bebiko 2

Ruszyła kampania edukacyjna „Akademia Zdrowego Brzuszka” promująca markę mleka modyfikowanego Bebiko 2 (produkowanego przez Nutricia Polska). Przygotowaniem i realizacją akcji zajmują się firmy VML Poland, MediaCom Warszawa, K2 Media, Syzygy i Alert Media Communications. więcej

 
 
 
PRASA
 
53 procent Polaków ma zaufanie do mediów, najpopularniejszym źródłem newsów TVN

Według opublikowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism raportu „Digital News Report 2017” Polska jest w czołówce krajów, w których obywatele ufają informacjom dostarczanym przez media. 16 procent użytkowników płaci za dostęp do newsów, a najpopularniejszym dostawcą informacji wśród Polaków są TVN i Onet.   więcej

Instytut Nowych Mediów wprowadza magazyn ,,Wszystko co najważniejsze". Prof. Michał Kleiber redaktorem naczelnym

We wrześniu na rynku zadebiutuje tygodnik opinii „Wszystko co najważniejsze”, wydawany przez Instytut Nowych Mediów. - Budowa wysokojakościowego medium i tworzenie wokół tego społeczności mądrych ludzi warte są wsparcia i zaangażowania - tłumaczy Wirtualnemedia.pl prof. Michał Kleiber, redaktor naczelny pisma. więcej

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rządowych fake newsów

W przygotowanej przez Reuters Institute for the Study of Journalism diagnozie Grzegorz Piechota z Harvard Business School krytycznie ocenia zmiany na polskim rynku medialnym w ostatnim roku. Zwraca uwagę na całkowite podporządkowanie mediów publicznych rządowi i PiS, zwolnienia i rezygnację rzeszy dziennikarzy, a programy informacyjne państwowych stacji nazywa wprost „fabrykami fake newsów”. więcej

Jerzy Janczak dalej prezesem ZKDP

Zjazd członków Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrał nowy zarząd związku. Prezesem ponownie został Jerzy Janczak. więcej

Czasopismo ,,Teletubbies" wraca na rynek w nowej odsłonie

28 czerwca br. na rynku pojawi się odświeżony magazyn „Teletubbies” (Wydawnictwo Egmont), kierowany do dwu- i trzylatków. więcej

Metamorfoza "Z Życia Wzięte": zmienia się cena, format i objętość

W piątek, 23 czerwca, ukazuje się odmieniony dwutygodnik "Z Życia Wzięte" (Bauer Media Group). Będzie grubszy, bardziej kolorowy, nieznacznie mniejszy i tańszy o 1 grosz. więcej

,,Supa Strikas" - nowy dwumiesięcznik dla dzieci w portfolio Egmont

4 lipca br. na rynku zadebiutuje czasopismo dla dzieci „Supa Strikas” (Egmont), adresowany do najmłodszych fanów piłki nożnej i drużyny Supa Strikas. więcej

,,Gru, Dru i Minionki" - nowy magazyn dla dzieci Wydawnictwa Egmont

28 lipca br. na rynku ukaże się nowy magazyn dla dzieci „Gru, Dru i Minionki”, wydawany przez Wydawnictwo Egmont. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I kwartale, rosną ,,Podróże" i ,,NG Traveler"

W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym kwartale br. dwa z trzech tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskały „Podróże”. Stratę odnotował tylko „National Geographic Polska”, który jednak utrzymał pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu. więcej

Jubileuszowy ,,Sens" z Joanną Brodzik na okładce

Na rynku ukazało się jubileuszowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło), który jest wydawany od 10 lat. Bohaterką numeru jest aktorka Joanna Brodzik. więcej

Ignacy Morawski pokieruje działem analiz i raportów branżowych w Bonnier Business Polska

Ignacy Morawski sprzedał wydawnictwu Bonnier Business Polska (m.in. "Puls Biznesu" i Bankier) swój serwis do wizualizacji danych Spotdata.pl - wartości transakcji nie ujawniono. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Koniec serwisu VUMag.pl. Onet stawia na Ofeminin

Grupa Onet-RAS Polska zawiesiła wydawanie serwisu luksusowego dla kobiet VUMag.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Za decyzją stoją argumenty biznesowe. W segmencie marek kierowanych do kobiet koncentrujemy się obecnie na Ofeminin - uzasadnia Marta Badurek, szefowa segmentu women&lifestyle w firmie. więcej

Onet z nową stroną mobilną w technologii PWA. ,,Większości atutów natywnych aplikacji w przeglądarce"

Portal Onet uruchomił nową wersję swojej mobilnej strony internetowej. Na platformie pojawiły m.in. powiadomienia push oraz widżety z szybkim dostępem do wybranych narzędzi. Pewne zmiany przeszła też główna strona portalu. - To pierwsza mobilna witryna wśród portali zbudowana w technologii Progressive Web App (PWA) - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartek Pucek, szef pionów mobile & digital w Grupie Onet-RASP. więcej

Serwisy Agory dostępne w sieci reklamowej Facebook Audience Network

Mobilne strony internetowe Agory, m.in. Gazeta.pl i Wyborcza.pl, zostały włączone do oferty sieci reklamowej Facebook Audience Network. Agora to pierwszy polski wydawca, który rozpoczął z nią współpracę. więcej

Twitter planuje wynagrodzenia dla twórców treści na Periscope

Według nieoficjalnych informacji Twitter planuje wprowadzenie na platformie Periscope mechanizmu pozwalającego twórcom transmisji na żywo na zarabianie pieniędzy. System będzie w pierwszej kolejności dostępny dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych, a przychody przyniosą jedynie materiały osiągające określony pułap popularności. więcej

Facebook: nowe narzędzia dla reklamodawców

Facebook wprowadził nowe możliwości optymalizacji kampanii prowadzonych za pośrednictwem Audience Network, Instant Articles oraz reklam in-stream. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Firmy angażujące się w sponsoring coraz lepiej oceniane, Orlen najbardziej znanym sponsorem

W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w sponsoring nie angażują. Nieco więcej respondentów deklaruje też, że fakt sponsorowania przez daną firmę wydarzeń sportowych lub kulturalnych zachęciłby ich do zakupu produktów tej firmy lub skorzystania z jej usług - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Partner of Promotion uruchomiło agencję eventową Silver Plate. Szefem Kuba Śliwiński

Na rynku zadebiutowała agencja eventowa Silver Plate. Jej założycielami są Paweł Tochimiuk, Tomasz Motyl i Kuba Śliwiński, który został jej prezesem. więcej

Wawel nowy klientem Garden of Words Group

Firma Wawel dołączyła do grona klientów Garden of Words Group. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR firmy i jej marek. więcej

Catawiki z Planet PR

Serwis aukcyjny Catawiki rozpoczął współpracę z agencją Planet PR, powierzając jej obsługę komunikacyjną portalu i koordynację działań na trzech rynkach: polskim, greckim i węgierskim. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sejm przyjął nowelizację ustawy o sporcie, do definicji włączono sport elektroniczny. ,,Symboliczne otwarcie na środowisko esportu"
Rozwój telekomunikacji i telefonii w Polsce na przestrzeni ostatnich 5 lat
X4 Xtreme - nowy smartfon Allview za 1699 zł
Explore 1403 i Explore 1404 - nowe ultrabooki Kruger&Matz za 999 zł i 1199 zł
Arkadiusz Jakubik w grze >observer_ (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
Sejm przyjął nowelizację ustawy o sporcie, do definicji włączono sport elektroniczny. ,,Symboliczne otwarcie na środowisko esportu"
Firmy angażujące się w sponsoring coraz lepiej oceniane, Orlen najbardziej znanym sponsorem
Prawie połowa Polaków płaci kartą podczas wyjazdów wakacyjnych
Jak fiskus zwraca VAT przy odwrotnym obciążeniu
Polacy kupują mieszkanie za gotówkę, ponad 4 tysiące miesięcznie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Pablo Picasso w drugim sezonie serialu "Geniusz"
Wystartowały zdjęcia do ,,O mnie się nie martw 7". Emisja jesienią w TVP2
Siódmy sezon serialu "Gra o tron". Nowy trailer
"Avatary" ruszają po wakacjach
"Highwayman" - Netflix na tropie Bonnie i Clyde'a. Zagrają Kevin Costner i Woody Harrelson
"Atlanta's Most Wanted" - nowy serial Jerry Bruckheimer Television. Zagra raper T.I.
Film "Goodbye Christopher Robin" - poznaj ojca "Kubusia Puchatka"
,,Słońce w zenicie", Piętro niżej", ,,Światło i cień" i ,,Tajemnice Bridgend" w Ale Kino+.
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj