Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 30 Sierpnia 2017
 
 
 
WP pracuje nad akwizycjami i stawia na reklamę natywną. "Konkretny produkt podstawą do napisania artykułu"
 
Grupa WP "intensywnie pracuje" nad kolejnymi akwizycjami w segmencie e-commerce - poinformował prezes Jacek Świderski. Spółka stawia na reklamę natywną i liczy, że wejście kanałów TVP na MUX-8 poprawi wyniki biznesu telewizyjnego. więcej
 
 
Trzy nowości, mecze reprezentacji Polski i jubileusz 25-lecia jesienią w Polsacie
 
Jesienią Telewizja Polsat zaproponuje widzom dwa nowe reality-show „Wyspę przetrwania” i „#Supermodelka Plus Size”, a także serial Tadeusza Lampki „W rytmie serca”. Na antenę powrócą także sprawdzone produkcje takie jak „The Brain. Genialny umysł 2”, „Kabaret na żywo 3” czy „Twoja twarz brzmi znajomo 8”. Stacja pokaże także mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej i siatkówce. więcej
 
 
Marzena Paczuska formalnie nadal jest szefową ,,Wiadomości". ,,Prezes Kurski przeprosił za ten styl"
 
Marzena Paczuska formalnie pozostaje szefową „Wiadomości” TVP1 do chwili swojego powrotu z urlopu. Później zarząd zaproponuje jej do wyboru dwa wysokie stanowiska w strukturach telewizji - taką informację przekazał Radzie Mediów Narodowych prezes TVP Jacek Kurski. Członkowie Rady krytycznie ocenili sposób przeprowadzania zmiany na stanowisku kierownika „Wiadomości”. więcej
 
 
Jarosław Sellin o repolonizacji mediów: Projekt dotyczy właścicieli mediów, a nie dziennikarzy
 
W żadnym poważnym kraju UE nie pozwolono, by kapitał zagraniczny miał tak wielkie udziały w jakimś segmencie mediów, jak w Polsce - powiedział we wtorek wiceminister kultury Jarosław Sellin. Podkreślił, że projekt repolonizacji mediów dotyczy właścicieli mediów. więcej
 
 
,,Gra o tron 7" hitem HBO. W Polsce kontakt z serialem miało 1,2 mln osób, w USA finał zobaczyło 16 mln widzów
 
Premierowe odcinki „Gry o tron 7” na antenie HBO oglądało średnio 159 tys. osób, o 48 tys. widzów więcej niż cały szósty sezon produkcji. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym więcej
 
TVP Muzyka i TVP Klasyka - dwa nowe kanały tematyczne od Telewizji Polskiej więcej
 
Odszedł Grzegorz Miecugow. ,,Ogromna klasa, inteligencja, poczucie humoru. Oddał życie pracy" więcej
 
Kurski o jesiennej ramówce TVP: kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Content Hunter Independent Digital
Redaktor Sekcji News TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Koordynator ds. Marketing Automation TVN
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Specjalista ds. Sprzedaży TVP
Redaktor Portali Internetowych TVN24 TVN
Ad Product Manager, Data Products & Solutions Onet.pl
Dokumentalista / Researcher Mass Koncept
Szef redakcji Agora
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Product Manager Wydawnictwo Bauer
Director of Dating BU Sympatia
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Trzy nowości, mecze reprezentacji Polski i jubileusz 25-lecia jesienią w Polsacie

Jesienią Telewizja Polsat zaproponuje widzom dwa nowe reality-show „Wyspę przetrwania” i „#Supermodelka Plus Size”, a także serial Tadeusza Lampki „W rytmie serca”. Na antenę powrócą także sprawdzone produkcje takie jak „The Brain. Genialny umysł 2”, „Kabaret na żywo 3” czy „Twoja twarz brzmi znajomo 8”. Stacja pokaże także mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej i siatkówce. więcej

Marzena Paczuska formalnie nadal jest szefową ,,Wiadomości". ,,Prezes Kurski przeprosił za ten styl"

Marzena Paczuska formalnie pozostaje szefową „Wiadomości” TVP1 do chwili swojego powrotu z urlopu. Później zarząd zaproponuje jej do wyboru dwa wysokie stanowiska w strukturach telewizji - taką informację przekazał Radzie Mediów Narodowych prezes TVP Jacek Kurski. Członkowie Rady krytycznie ocenili sposób przeprowadzania zmiany na stanowisku kierownika „Wiadomości”. więcej

,,Gra o tron 7" hitem HBO. W Polsce kontakt z serialem miało 1,2 mln osób, w USA finał zobaczyło 16 mln widzów

Premierowe odcinki „Gry o tron 7” na antenie HBO oglądało średnio 159 tys. osób, o 48 tys. widzów więcej niż cały szósty sezon produkcji. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników. więcej

,,Projekt Lady 2" stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł

Reality-show „Projekt Lady 2” oglądało średnio 1,47 mln widzów, o 460 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł. więcej

Jacek Kurski przedstawił kulisy zaciągnięcia 800 mln zł pożyczki od Skarbu Państwa. ,,Posunięcie ryzykowne, choć zgodne z prawem"

Pożyczka TVP nie będzie spłacana z abonamentu, chociaż jej spłata ściśle zależeć ma od abonamentowych wpływów - taką informację przekazał członkom Rady Mediów Narodowych prezes TVP, Jacek Kurski. Punkt poświęcony informacji w tej sprawie wprowadzono na wniosek członka Rady, Juliusza Brauna. więcej

TVP Seriale liderem stacji filmowo-serialowych, Paramount Channel HD zyskał najwięcej

W lipcu br. pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel.   więcej

Macademian Girl poprowadzi ,,Królowe second-handów", pierwszą lokalną produkcję Lifetime

Wystartowały prace na planie magazynu „Królowe second-handów”, który poprowadzi blogerka modowa Macademian Girl. Reality trafi na antenę kanału Lifetime 10 października br. To pierwsza polska produkcja tej lifestylowej stacji A+E Networks. więcej

Weronika Rosati, Katarzyna Herman i Mateusz Damięcki w obsadzie serialu ,,Ultraviolet". Premiera 25 października w AXN

Do obsady „Ultraviolet”, oryginalnej produkcji AXN, dołączyli aktorzy Weronika Rosati, Katarzyna Herman i Mateusz Damięcki. Premierę serialu zaplanowano na 25 października br. więcej

Rada nadzorcza TVP chce sprawdzić finanse spółki

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wszczęła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę badania sprawozdań finansowych spółki za lata 2017 i 2018. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Jarosław Sellin o repolonizacji mediów: Projekt dotyczy właścicieli mediów, a nie dziennikarzy

W żadnym poważnym kraju UE nie pozwolono, by kapitał zagraniczny miał tak wielkie udziały w jakimś segmencie mediów, jak w Polsce - powiedział we wtorek wiceminister kultury Jarosław Sellin. Podkreślił, że projekt repolonizacji mediów dotyczy właścicieli mediów. więcej

 
Audycja ,,HCH" Bartka Chacińskiego i Jacka Hawryluka znika z Trójki po 13 latach

W jesiennej ramówce radiowej Trójki zabraknie pasma „HCH” Bartka Chacińskiego i Jacka Hawryluka. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Radio Białystok na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Białystok - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Anna Rolf -Smuniewska dyrektorem marketingu Eveline

Anna Rolf-Smuniewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie kosmetycznej Eveline Cosmetics. Zajmie się markami z kategorii pielęgnacji i makijażu. więcej

Makro kampanią z udziałem Michela Morana dziękuje za lojalność

Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię reklamową promującą 23 urodziny firmy. Jej ambasadorem został Michel Moran, szef kuchni i juror programu „Masterchef”. Za realizację działań odpowiadają Błękitne Studio, MGA i Performance Media. więcej

Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski

Agencja Deloitte Digital integruje działania z kilku obszarów, budując dział digital media. Pokieruje nim Krzysztof Przybysławski, który dołączył do firmy jako digital media director. więcej

Nissan Qashqai w nowej kampanii namawia ,,Oczekuj więcej"

Nissan rozpoczął kampanię reklamową zmodernizowanego crossovera Nissan Qashqai. Reklamy pod hasłem „Nowy Nissan Qashqai” przygotowała agencja reklamowa TBWA. więcej

Saatchi&Saatchi IS zajmie się komunikacją Nokii w Europie

Agencja Saatchi&Saatchi IS została wybrana przez firmę HMD Global do obsługi reklamowej działań związanych z powrotem marki Nokia w Europie Środkowej i Wschodniej. więcej

Initiative przejmuje od OMD globalną obsługę mediową Carlsberga, także w Polsce

Carlsberg Group, firma która w Polsce jest właścicielem takich piwnych marek, jak Carlsberg, Okocim, Harnaś rozstrzygając przetarg na globalną obsługę mediową wybrała do współpracy dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). więcej

Ministerstwo Rozwoju szuka wykonawcy kampanii promującej Fundusze Europejskie

Ministerstwo Rozwoju w ramach rozeznania rynku szuka wykonawcy kampanii promującej w internecie Fundusze Europejskie. Oferty można składać do 8 września. więcej

Suzuki Motor Poland sponsorem głównym koszykarskiej reprezentacji Polski

Suzuki Motor Poland został głównym sponsorem męskiej reprezentacji Polski w koszykówce. Drużyna zyskała też partnera - firmę Chroma. więcej

Bank BGŻ BNP Paribas rodzinnym spotem promuje kredyt gotówkowy ,,Wszystko gra"

Wystartowała kampania reklamowa banku BGŻ BNP Paribas, promująca kredyt gotówkowy „Wszystko gra”  z promocją „Ostatni rok bez odsetek”. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Publicis i DDB Tribal. więcej

Sieci handlowe stawiają na reklamy w telewizji i radiu. Liderem Lidl, Biedronka poza podium

Sieci handlowe (bez e-commerce) wydały w pierwszym półroczu br. na reklamy w mediach 8 proc. więcej niż rok wcześniej. Największym reklamodawcą wśród nich był Lidl Polska, Biedronkę w wydatkach wyprzedziła firma Terg - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. więcej

Kia Motors partnerem Ligi Europejskiej UEFA

Kia Motors Corporation zawarła trzyletnią umowę sponsorską z federacją UEFA. W ramach porozumienia, od sezonu 2018/19 firma będzie oficjalnym partnerem Ligi Europejskiej. więcej

Bosh zachęca do zakupu zmywarek w konkursie ,,Ideał mamy"

Bosh wystartował z nową aktywacją konsumencką, w ramach której zwraca pieniądze za zakup nowej zmywarki. Akcję pod hasłem „Ideał mamy” przygotowała agencja Insignia. więcej

Grupa Energa sponsorem drużyny piłki ręcznej Meble Wójcik Elbląg

Grupa Energa od najbliższego sezonu będzie sponsorem drużyny piłki ręcznej Meble Wójcik Elbląg. więcej

Magdalena Rzeszuto social media managerem w Think Kong

Do zespołu agencji social media Think Kong dołączyła Magdalena Rzeszuto, obejmując stanowisko social media managera. więcej

Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji

Ruszyła kampania marki Canon, promująca fotografie drukowane. Pod hasłem #dotknijemocji markę promuje blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz - My Pink Plum. Za realizację akcji odpowiadają agencje Dfusion Communication i FFW. więcej

 
 
 
PRASA
 
Marta Radzik-Maj za Izabellę Radecką redaktor naczelną miesięcznika ,,Zdrowie"

Marta Radzik-Maj objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Zdrowie” (ZPR Media). Jednocześnie dalej będzie pełniła obowiązki redaktor naczelnej miesięcznika „M jak Mama” oraz serwisu Mjakmama.pl. więcej

Miesięczniki ,,Lego" najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w maju

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Magazyn MiniMini”, a na czele spadków znalazły się „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Małek wydawcą segmentu Parenting i Zdrowie w Grupie ZPR Media

Anna Małek objęła w Grupie ZPR Media stanowisko wydawcy segmentów Parenting i Zdrowie. Będzie odpowiedzialna za miesięczniki „Zdrowie” i „M jak Mama” oraz serwisy Poradnikzdrowie.pl i Mjakmama.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
WP pracuje nad akwizycjami i stawia na reklamę natywną. "Konkretny produkt podstawą do napisania artykułu"

Grupa WP "intensywnie pracuje" nad kolejnymi akwizycjami w segmencie e-commerce - poinformował prezes Jacek Świderski. Spółka stawia na reklamę natywną i liczy, że wejście kanałów TVP na MUX-8 poprawi wyniki biznesu telewizyjnego. więcej

YouTube zmienia logo i wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej

Serwis YouTube zapowiedział wprowadzenie nowego logo identyfikującego platformę, jednym z powodów jest lepsze dopasowanie go do smartfonów. Ponadto w mobilnej wersji platformy pojawiły się nowości w postaci obsługi funkcji za pomocą gestów, możliwość odtwarzania filmów nagranych pionowo oraz zwalniania i przyspieszania tempa projekcji wideo. więcej

Będzie się można zameldować przez internet

Rząd przyjął we wtorek projekt nowelizacji ustawy o ewidencji ludności, która zakłada utrzymanie obowiązku meldunkowego i wprowadza od 2018 roku możliwości zameldowania się przez internet. więcej

Plus Music zamiast Muzodajni oferuje muzykę w streamingu

Polkomtel, operator sieci Plus zastąpił muzyczny serwis Muzodajnia jego nową odsłoną o nazwie Plus Music. Oprócz zmiany nazwy na platformie dodano opcję słuchania utworów w technologii streamingu, jest ona jednak w pełnej formie dostępna tylko w płatnych pakietach kosztujących 19,99 i 27,99 złotych. więcej

Patrycja Orłowska za Rafała Drzewieckiego kieruje zespołem social media w Grupie Onet - RAS Polska

Patrycja Orłowska objęła funkcję kierownika zespołu social media w Grupie Onet - RAS Polska. Na tym stanowisku zastąpiła Rafała Drzewieckiego, który awansował na dyrektora departamentu traffic management & performance marketing. więcej

BuzzFeed powraca do banerów reklamowych, reklama natywna to za mało

Internetowy serwis BuzzFeed postanowił przywrócić na kluczowe miejsca na swojej stronie tradycyjne banery reklamowe. Wcześniej wydawca zrezygnował z tego formatu stawiając na reklamę natywną, ale przychody z niej są zbyt skromne w perspektywie wejścia BuzzFeed Inc. na giełdę. więcej

NaZdrowie - nowy format wideo Gazeta.pl o medycznych mitach. ,,Szybka, teledyskowa forma"

Gazeta.pl uruchamia w środę, 30 sierpnia nowy serwis wideo: NaZdrowie. Będzie zawierał materiały wyjaśniające mity i wątpliwości związane z medycyną. Przygotowaniem materiałów do serwisu zajmie się zespół wideo portalu Gazeta.pl. więcej

Play oferuje 15 złotych rabatu w sklepie Google Play

W ramach promocji trwającej do 24 września 2017 roku sieć Play udostępniła swoim abonentom rabat w wysokości 15 złotych, który mogą wykorzystać przy zakupach w internetowym sklepie Google Play. Ze zniżki można skorzystać tylko raz w wypadku każdego z posiadanych numerów. więcej

Wirtualna Polska z wyższymi wpływami, zysk w dół z powodu inwestycji w telewizję WP

W minionym półroczu Wirtualna Polska  Holding zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 214,43 mln zł i spadek zysku netto do 16,78 mln zł. W segmencie internetowym miała 211,88 mln zł przychodów i 68,14 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a w segmencie telewizyjnym - 2,54 mln zł przychodów i 7,81 mln zł skorygowanej EBITDA. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wydawnictwo F5 nowym klientem Artegence

Agencja interaktywna Artegence rozpoczęła w sierpniu współpracę z wydawnictwem F5, specjalizującym się w tematyce trendów rynku i kultury. Agencję wybrano w drodze rekomendacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus Music zamiast Muzodajni oferuje muzykę w streamingu
Samsung, 20th Century Fox i Panasonic tworzą nowy standard obrazu HDR10+
IFA 2017: wytrzymały smartfon i tablet od Archos
IFA 2017: Archos z nowymi smartfonami Access i Core
 
 
 
GOSPODARKA
 
Victoria's Secret otwiera w Polsce pierwszy salon z pełnym asortymentem
Wirtualna Polska z wyższymi wpływami, zysk w dół z powodu inwestycji w telewizję WP
Grecja numerem jeden tegorocznych wakacji Polaków
Mateusz Morawiecki: w tym roku uszczelnienie VAT przyniesie 20 mld zł
6 miliardów długów na wsi
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Gra o tron 7" hitem HBO. W Polsce kontakt z serialem miało 1,2 mln osób, w USA finał zobaczyło 16 mln widzów
Weronika Rosati, Katarzyna Herman i Mateusz Damięcki w obsadzie serialu ,,Ultraviolet". Premiera 25 października w AXN
"Gunpowder" - nowy serial BBC. Zagra Kit Harington (wideo)
"Punisher" - znamy tytuły odcinków i nową zapowiedź serialu (wideo)
Arnold Schwarzenegger jest najlepszym płatnym zabójcą na świecie w filmie "Killing Gunther"
Czwarty sezon serialu "Gotham". Zobacz wczesny kostium Batman
Brytyjski serial ,,Riviera" w TVP1
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj