Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 13 Grudnia 2017
 
 
 
Władze USA zaniepokojone ukaraniem TVN24 przez KRRiT. ,,To podważa wolność mediów"
 
Departament Stanu USA stwierdził, że władze tego kraju są zaniepokojone nałożeniem przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji 1,48 mln zł kary na nadawcę TVN24 (należącego do amerykańskiej firmy Scripps Networks Interactive). - Ta decyzja wydaje się naruszać wolność mediów - powiedziała we wtorek na konferencji prasowej rzeczniczka Departamentu Stanu Heather Nauert. więcej
 
 
,,Korona królów" od 1 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: to nasza misja, serial obliczony na kilkanaście lat
 
Dwie ekipy filmowe, pracujące od pięciu miesięcy i 40. odcinek na ukończeniu - taki jest stan produkcji historycznej telenoweli „Korona królów”. TVP1 zacznie ją emitować 1 stycznia 2018 roku. - To przedsięwzięcie obliczamy na kilkanaście lat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prezes publicznego nadawcy Jacek Kurski. więcej
 
 
Wirtualna Polska pożycza do 500 mln zł na spłatę poprzedniego kredytu i przejęcia w e-commerce
 
Wirtualna Polska Media podpisała z konsorcjum banków umowę, na mocy której wzięła kredyty w łącznej kwocie do 500 mln zł do spłaty w ciągu siedmiu lat. Środki zamierza przeznaczyć na refinansowanie obecnego zadłużenia, bieżącą działalność oraz przejęcia w segmencie e-commerce. więcej
 
 
,,Belfer 2" hitem Canal+. Premierowe odcinki śledziło 267 tys. widzów (szczegółowe dane)
 
Premierowe odcinki „Belfra 2” na antenie Canal+ oglądało średnio 267 tys. widzów, czyli tyle samo gromadził pierwszy sezon. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników. więcej
 
 
12 aktorów w kalendarzu ATM Grupy. Popławska, Roznerski i Wesołowski w mrocznych stylizacjach (wywiad)
 
W czwartek 14 grudnia br. odbędzie się premiera drugiej edycji kalendarza ATM Grupy. Bohaterami zostało 12 mrocznych postaci inspirowanych bohaterami literatury i filmu. W ich role wcielili się znani aktorzy, m.in. Aleksandra Popławska, Lidia Sadowa, Piotr Żurawski, Mikołaj Roznerski i Kuba Wesołowski. Autorką koncepcji i zdjęć do tego projektu jest fotografka Tatiana Jachyra, która opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl o kulisach pracy na planie sesji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
1,48 mln zł kary dla nadawcy TVN24. ,,Szokujące nadużycie władzy, odwet i ostrzeżenie dla mediów" więcej
 
Grupa Onet-RASP połączy swoje firmy. Chce przejmować w internecie, skąd ma już 50 proc. wpływów więcej
 
Od dzisiaj zmiany w prawie prasowym. Grzywna za brak informacji o prawie do autoryzacji więcej
 
KRRiT najmocniej karała dotąd za niedozwolone reklamy, ,,Kubę Wojewódzkiego", reality show i ,,Rozmowy w toku" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
INŻYNIER STUDIA TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
Senior Account Manager Dentsu Aegis Network
SPECJALISTA DS. OFERTY OTT/VOD nc+
Traffic Specialist PMPG Polskie Media
Strateg Kontentu PMPG Polskie Media
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Senior Business Manager Burda International Poland
Asystent/ka Działu Kanałów Tematycznych TVN
Brand Manager Onet.pl
Account Executive w Zespole Międzynarodowym Isobar Poland Group
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Communications Planner/ Communications Planner Starcom
Digital Communications Planner Starcom
Multiscreen Planner / Senior Multiscreen Planner Starcom
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Władze USA zaniepokojone ukaraniem TVN24 przez KRRiT. ,,To podważa wolność mediów"

Departament Stanu USA stwierdził, że władze tego kraju są zaniepokojone nałożeniem przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji 1,48 mln zł kary na nadawcę TVN24 (należącego do amerykańskiej firmy Scripps Networks Interactive). - Ta decyzja wydaje się naruszać wolność mediów - powiedziała we wtorek na konferencji prasowej rzeczniczka Departamentu Stanu Heather Nauert. więcej

,,Korona królów" od 1 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: to nasza misja, serial obliczony na kilkanaście lat

Dwie ekipy filmowe, pracujące od pięciu miesięcy i 40. odcinek na ukończeniu - taki jest stan produkcji historycznej telenoweli „Korona królów”. TVP1 zacznie ją emitować 1 stycznia 2018 roku. - To przedsięwzięcie obliczamy na kilkanaście lat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prezes publicznego nadawcy Jacek Kurski. więcej

,,Belfer 2" hitem Canal+. Premierowe odcinki śledziło 267 tys. widzów (szczegółowe dane)

Premierowe odcinki „Belfra 2” na antenie Canal+ oglądało średnio 267 tys. widzów, czyli tyle samo gromadził pierwszy sezon. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników. więcej

12 aktorów w kalendarzu ATM Grupy. Popławska, Roznerski i Wesołowski w mrocznych stylizacjach (wywiad)

W czwartek 14 grudnia br. odbędzie się premiera drugiej edycji kalendarza ATM Grupy. Bohaterami zostało 12 mrocznych postaci inspirowanych bohaterami literatury i filmu. W ich role wcielili się znani aktorzy, m.in. Aleksandra Popławska, Lidia Sadowa, Piotr Żurawski, Mikołaj Roznerski i Kuba Wesołowski. Autorką koncepcji i zdjęć do tego projektu jest fotografka Tatiana Jachyra, która opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl o kulisach pracy na planie sesji. więcej

Protesty przeciwko karze dla TVN24. ,,Złe zjawisko, naruszanie prawa do informacji"

Kara, którą KRRiT nałożyła na TVN24, jest wstępem do autorytarnego systemu, w którym władzy podlegają wszystkie dziedziny życia, łącznie z mediami - uważa Seweryn Blumsztajn, prezes Towarzystwa Dziennikarskiego. Zdaniem Juliusza Brauna, byłego szef KRRiT „to polityczna demonstracja i nic więcej”. więcej

Startuje Epic Drama. ,,Polska jest ważnym rynkiem dla Viasat World"

W czwartek 14 grudnia br. Viasat World wprowadza do Polski kanał Epic Drama z serialami kostiumowymi w jakości HD. W ramówce znajdą się produkcje takie jak m.in. „Rozpustnice”, „Klondike”, „Stróż prawa” czy „Prawdziwa historia rodu Borgiów”. - Polska jest ważnym rynkiem dla Viasat. Widzimy ogromy potencjał dla wprowadzenia nowej marki jaką jest Epic Drama - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Alexandra Sanchez, marketing manager w Viasat World. więcej

Owsiak skarży TVP do KRRiT. ,,Informowanie o WOŚP jest realizacją misji publicznej"

Jerzy Owsiak złożył skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na Telewizję Polską, która - jego zdaniem - pod rządami Jacka Kurskiego unika informowania o WOŚP. Robi to - jak wyraźnie zaznacza - w związku z karą, jaką KRRiT nałożyła na TVN24. - Proszę wziąć pod uwagę obowiązek równego traktowanie wszelkich nadawców - zaznacza szef Orkiestry. więcej

2,53 mln widzów jubileuszowej gali Telewizji Polsat

Pokazaną w poniedziałek wieczorem jubileuszową galę Telewizji Polsat oglądało 2,53 mln widzów. Stacja w czasie jej emisji była wiceliderem rynku. W momencie najwyższej oglądalności widownia sięgnęła 3,33 mln oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,86 mln widzów ,,Sprawiedliwych 3". Serial zyskał 830 tys. oglądających

Trzeci sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,86 mln osób. Względem pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 830 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrała walkę o widza m.in. z TVP1 i Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 32,26 mln zł. więcej

Food Network w ofercie Premium TV biura reklamy TVN Media

Od 1 stycznia 2018 roku kanał Food Network znajdzie się w ofercie Premium TV w ramach biura reklamy TVN Media. więcej

Ekspertka KRRiT z uczelni o. Rydzyka: w relacjach TVN24 przemoc bez komentarza, kara to czerwone światło dla wszystkich dziennikarzy

Dr Hanna Karp, która przygotowała dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji analizę materiałów TVN24 w dniach 16-18 grudnia ub.r., uważa, że w relacjach stacji w kluczowych sytuacjach pokazywano „bulwersujące przemocowe obrazy, w ciszy, bez słowa komentarza”. - Tę karę traktowałabym jako symboliczną, która będzie czerwonym światłem ostrzegawczym dla wszystkich stacji i dziennikarzy - mówi dr Karp o 1,48 mln zł grzywny dla nadawcy TVN24. więcej

Druga część ósmego sezonu ,,The Walking Dead" od 26 lutego 2018 roku w FOX

W poniedziałek, 26 lutego 2018 roku na antenie amerykańskiego FOX odbędzie się światowa premiera drugiej części ósmego sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”. W Polsce produkcja zadebiutuje dzień później. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Barbara Stanisławczyk-Żyła kandydatką na ambasadora Polski. Obejmie placówkę w Izraelu?

Poprzednia prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk-Żyła jest kandydatką na ambasadora Polski. Według nieoficjalnych informacji ma objąć placówkę w Tel Awiwie. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PKP Intercity panuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy

Spółka PKP Intercity zaprosiła agencje interaktywne do składania ofert na świadczenie usług marketingowych w internecie. Umowę z wybraną firmą zamierza zawrzeć na 18 miesięcy, z możliwością przedłużenia na kolejne sześć. więcej

CDA.pl z własnym działem sprzedaży reklam, szefem Karol Kowalski

CwMedia, wydawca serwisu CDA.pl, uruchamia własne biuro sprzedaży reklam. Będzie nim kierował Karol Kowalski, wcześniej związany m.in. z NetShare Media Group, IDMnetem i Evolution Media Net. więcej

Leo Burnett wygrała przetarg na reklamowanie Kauflandu w Polsce

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Kaufland na polskim rynku. Zajmie się ich całościową obsługą reklamową. więcej

Maciej Kot z mamą ambasadorami polskiej odsłony kampanii ,,Dziękuję Ci Mamo"

Skoczek narciarski Maciej Kot wraz z mamą Małgorzatą zostali ambasadorami czwartej, polskiej odsłony kampanii koncernu Procter&Gamble „Dziękuję Ci Mamo”. Akcja ma podkreślać kluczową rolę matki w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt. więcej

,,Moc i dynamika" w nowym logo paliw i napoju Verva

PKN Orlen odświeżył logotyp swojej marki Verva, obejmującej przede wszystkim paliwa, a od niedawna także napój energetyczny. więcej

Stowarzyszenie Twoja Sprawa uczy rodziców, jak rozmawiać z dziećmi o szkodliwości pornografii (wideo)

Stowarzyszenie Twoja Sprawa prowadzi akcję pod hasłem „Pornografia szkodzi dzieciom”. Chce nią zwrócić uwagę na to, jak duży i negatywny wpływ ma na dzieci pornografia. więcej

Food Network w ofercie Premium TV biura reklamy TVN Media

Od 1 stycznia 2018 roku kanał Food Network znajdzie się w ofercie Premium TV w ramach biura reklamy TVN Media. więcej

Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej, prezesem Marta Dunin-Michałowska

Stowarzyszenie Branży Eventowej wybrało nowe władze. Prezesem na kolejną kadencję została Marta Dunin-Michałowska (prezes Mea Group), do zarządu weszli Żaneta Berus (In2Win), Renata Razmuk (Renault Polska), Marcin Stefański (Expo Mazury) i Piotr Wojdat (Evenea). Z zarządem pożegnały się Olga Krzemińska-Zasadzka i Anna Nowakowska. więcej

Spotem ,,Holiday 3D" Microsoft przełamuje stereotypowe reklamy świąteczne (wideo)

Bohaterami filmu reklamowego, który Microsoft przygotował z okazji świąt Bożego Narodzenia nie są ludzie, a niekoniecznie ładne pozaziemskie istoty. W ten sposób firma chce przełamać stereotyp klasycznych świątecznych reklam. więcej

Nie próbuj piec własnej szynki - przekonuje w kampanii HoneyBaked Ham (wideo)

Pełną ironii kampanią świąteczną  firma HoneyBaked Ham promuje swoje produkty przekonując widzów, że próby upieczenia własnej szynki to daremny trud. To pierwsza od 10 lat telewizyjna kampania tej marki przygotowana przez agencję BBDO z Atlanty. więcej

Spokey w świątecznej kampanii zachęca do ,,dawania frajdy"

Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”. Za realizację akcji odpowiada agencja VanLeif. więcej

Jakub Bierzyński: Polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę

Firmy z sektora spożywczego nie traktują marketingu jako priorytetu i tną wydatki na promocję – mówi Jakub Bierzyński, dyrektor zarządzający OMD Poland. A to przekłada się na problemy z budowaniem siły marki wśród konsumentów. Jak podkreśla ekspert, branża niewystarczająco wykorzystuje potencjał, jaki dają media społecznościowe. To ogranicza jej możliwość reagowania na kryzysy wizerunkowe. więcej

Kamila Bilska: z VML do PZL

Do zespołu strategii agencji reklamowej PZL dołączyła Kamila Bilska, obejmując funkcję strategic plannera. Poprzednio związana była z agencją VML. więcej

 
 
 
PRASA
 
Krzysztof Beniowski po 10 latach odchodzi z Agory, zastąpi go Renata Hendel

Krzysztof Beniowski, dyrektor do spraw klientów strategicznych w segmencie internet Agory, zdecydował się z końcem roku odejść ze spółki. Zastąpi go na stanowisku Renata Hendel z GoldenLine. - To czas na nowe wyzwania - mówi nam Beniowski. więcej

,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Olivia" straciła najwięcej

W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Lichocka, Gadowski i Ziemkiewicz popierają karę KRRiT dla TVN24 - krytykują ją Marczuk, Warzecha i Adamski

Nałożenie przez KRRiT 1,48 mln zł kary na nadawcę TVN24 poparli m.in. Joanna Lichocka z Rady Mediów Narodowych oraz publicyści Witold Gadowski i Rafał Ziemkiewicz. Natomiast krytycznie oceniają to m.in. wiceminister pracy, rodziny i polityki społecznej Bartosz Marczuk, Marcin Makowski, Łukasz Warzecha i Łukasz Adamski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska pożycza do 500 mln zł na spłatę poprzedniego kredytu i przejęcia w e-commerce

Wirtualna Polska Media podpisała z konsorcjum banków umowę, na mocy której wzięła kredyty w łącznej kwocie do 500 mln zł do spłaty w ciągu siedmiu lat. Środki zamierza przeznaczyć na refinansowanie obecnego zadłużenia, bieżącą działalność oraz przejęcia w segmencie e-commerce. więcej

Policja przekazała prokuraturze internetowe wpisy obrażające dziennikarkę TVP Info

Policja zawiadamia prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez osoby atakujące w internecie dziennikarkę TVP Info, obrzuconą obelgami podczas wykonywania obowiązków pod Sejmem. - Zapowiadamy zdecydowane działania przeciwko osobom nawołującym do popełniania przestępstw i wykroczeń - komentują policjanci. więcej

Amazon wprowadza w Polsce Music Unlimited: cena od 8,50 zł dla użytkowników głośników Amazon Echo

Koncern Amazon wprowadził na 28 rynkach muzyczną usługę streamingową o nazwie Music Unlimited. Na liście znalazła się także Polska, gdzie dostęp do biblioteki utworów po darmowym okresie próbnym kosztuje miesięcznie od 8,50 do 25 złotych. więcej

Niemal co drugi użytkownik Netflixa w Polsce ogląda produkcje na telewizorze podpiętym do internetu

47 proc. oglądanych w Polsce treści z Netflixa wyświetlanych jest na telewizorach podpiętych do internetu. W Europie ten odsetek jest jeszcze wyższy i wynosi 60 proc. - wynika z badań Netflixa. więcej

T-Mobile z najszybszym internetem mobilnym, Orange z najlepszą jakością sieci

W listopadzie 2017 roku najszybszą średnią prędkość pobierania danych z internetu wśród operatorów mobilnych oferował T-Mobile osiągając 28,05 Mb/s - wynika z pomiarów aplikacji RF Benchmark. Na kolejnych miejscach znalazły się Plus i Orange. więcej

Serwisy OTT zarobią w 2022 roku ponad 83 miliardy dolarów

Przychody serwisów OTT („over the top”, wideo w sieci) w 2022 roku wyniosą 83,4 mld dolarów,  a ich udział w rynku płatnych treści wideo wzrośnie do 42 proc. z 18 proc. w roku 2016 - wynika z danych Digital TV Research. więcej

22 procent Polaków kupuje żywność w sieci, Tesco, Allegro i Alma najbardziej znanymi markami spożywczymi

22 procent Polaków dokonujących zakupów online nabywa w sieci produkty spożywcze - wynika z badań Gemiusa. Wśród klientów e-sklepów z żywnością przeważają kobiety i osoby powyżej 50 lat, a jedna trzecia internautów sprawdza informacje o wybranych produktach spożywczych przed kupieniem ich w sklepach tradycyjnych. więcej

W 2023 roku sprzedaż smartfonów wyniesie 1,85 miliarda sztuk, w standardzie sztuczna inteligencja

Za pięć lat globalna sprzedaż smartfonów osiągnie poziom ponad pięciu milionów sztuk dziennie - wynika z analizy Deloitte. Do końca 2023 roku w krajach rozwiniętych korzystać z nich będzie ponad 90 proc. dorosłych osób, standardem wyposażenia będą elementy sztucznej inteligencji. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Pekao SA z najlepszą infolinią spośród banków

Bank Pekao SA został liderem rankingu infolinii bankowych w Polsce - okazał się najlepszy zarówno w kontakcie przez telefon jak i e-mail. Na podium zestawienia ARC Rynek i Opinia znalazły się ponadto PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. więcej

W 2023 roku sprzedaż smartfonów wyniesie 1,85 miliarda sztuk, w standardzie sztuczna inteligencja

Za pięć lat globalna sprzedaż smartfonów osiągnie poziom ponad pięciu milionów sztuk dziennie - wynika z analizy Deloitte. Do końca 2023 roku w krajach rozwiniętych korzystać z nich będzie ponad 90 proc. dorosłych osób, standardem wyposażenia będą elementy sztucznej inteligencji. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Wójtowicz-Pietroń: z Getin Noble Bank do Grayling Poland

Katarzyna Wójtowicz-Pietroń została account managerem w agencji Grayling Poland. Poprzednio była specjalistką ds. PR w Getin Noble Bank. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile z najszybszym internetem mobilnym, Orange z najlepszą jakością sieci
Play sprzedaje ubezpieczenia: ponad 30 ofert w 71 wariantach, ceny od 99 groszy miesięcznie
Ludzie Cyfrowego Polsatu w zarządzie Netii
Spotem ,,Holiday 3D" Microsoft przełamuje stereotypowe reklamy świąteczne (wideo)
Dennie K. Kawahara nowym dyrektorem zarządzającym Oki Europe
 
 
 
GOSPODARKA
 
Wirtualna Polska pożycza do 500 mln zł na spłatę poprzedniego kredytu i przejęcia w e-commerce
Biedronka bada pracowników holterami, Państwowa Inspekcja Pracy ma wątpliwości. ,,Nie spotkaliśmy się z takim przypadkiem"
Pekao SA z najlepszą infolinią spośród banków
Play sprzedaje ubezpieczenia: ponad 30 ofert w 71 wariantach, ceny od 99 groszy miesięcznie
22 procent Polaków kupuje żywność w sieci, Tesco, Allegro i Alma najbardziej znanymi markami spożywczymi
NBP i KNF ostrzegają przed kryptowalutami
W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł
Jakub Bierzyński: Polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę
Wysoki wkład własny przy kredycie na zakup mieszkania hamuje rynek. Wyklucza też dużą część potencjalnych nabywców
Maciej Szozda za Roberta Brzozowskiego prezesem Unimotu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Korona królów" od 1 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: to nasza misja, serial obliczony na kilkanaście lat
12 aktorów w kalendarzu ATM Grupy. Popławska, Roznerski i Wesołowski w mrocznych stylizacjach (wywiad)
"Twój Vincent" nominowany do Złotych Globów. "Kształt wody" i "Wielkie kłamstewka" z największymi szansami
"Everything Was Beautiful, And Nothing Hurt" - nowa płyta Moby'ego
"Mozart in the Jungle" wraca w lutym
"Amerikkant" - nowy album Ministry
Druga część ósmego sezonu ,,The Walking Dead" od 26 lutego 2018 roku w FOX
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj